سه شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۷
کد مطلب : 32607
تکواندوکار تیم یاسین پیشروی قم:

هدفم در مسابقات گرندپریکس ترکیه کسب مدال طلا است

قم نيوز : قم نگار: تکواندوکار ملی پوش تیم یاسین پیشروی قم با بیان اینکه در مسابقات گرندپریکس ترکیه به‌دنبال کسب مدال طلا است، گفت: فشار روانی مسابقات گرندپریکس نسبت به مسابقت جهانی کمتر است.
هدفم در مسابقات گرندپریکس ترکیه کسب مدال طلا است
به گزارش قم نگار، علیرضا نصر آزادانی اظهار داشت: مسابقات گرندپریکس ترکیه از اواخر هفته آغاز می‌شود و با هدف کسب مدال طلا عازم این مسابقات می‌شوم.

وی افزود: فشار روانی مسابقات گرندپریکس نسبت به مسابقت جهانی کمتر است زیرا این مسابقات ممکن است چند بار در سال برگزار شود اما مسابقات جهانی هر ۲ سال یک بار برگزار می‌شود و انتظارات از ملی پوشان در مسابقات جهانی بیشتر است.

تکواندوکار ملی پوش تیم یاسین پیشروی قم گفت: با وجود این فشار روانی نه چندان زیاد، رقابت در این مسابقات بسیار دشوار است زیرا ورزشکاران به‌دنبال کسب سهمیه المپیک هستند و همین مسئله حساسیت کار را افزایش داده است.

نصرآزادانی بیان کرد: ۲ تکواندوکار کره‌ای از حریفان جدی من به حساب می‌آیند البته ۳ تکواندوکار دیگر از کشورهای روسیه، ترکیه و اسپانیا هم حریفان خوبی هستند و کسب مدال در حضور این نفرات کار دشواری است.

وی درباره ناکامی در مسابقات جهانی عنوان کرد: هرگز به بدشانسی اعتقاد نداشته‌ام و فکر می‌کنم ورزشکاران برنده همیشه چیزی بیشتر از بازنده‌ها دارند و اگر یک ورزشکار شکست می‌خورد به‌دلیل نقطه ضعف وی است برای مثال من در چند نوبت در امتیاز طلایی مسابقاتم را واگذار کرده‌ام و این نشان می‌دهد باید بیشتر کار کنم.

تکواندوکار ملی پوش تیم یاسین پیشروی قم تصریح کرد: شکست در مسابقات جهانی تلخ بود و انتظار بیشتری در خودم داشتم اما در برابر حریفی از کره بازنده شدم با این حال می‌خواهم این حذف را جبران کنم.

تکواندوکار ملی پوش تیم یاسین پیشروی قم خاطرنشان کرد: امسال به یاسین پیشروی قم پیوسته‌ام و امیدوارم بتوانم در لیگ بر‌تر تکواندو همراه با این تیم موفقیت‌های خوبی کسب کنم.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdchq-nx.23nivdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما