دوشنبه ۶ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب : 10144

ساخت ضریح امام حسین(ع) پاسخی به اهانت‌های وهابیون است

قم نيوز : قم نیوز: تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) گفت: ساخت ضریح امام حسین(ع) نشان‌دهنده ایستادگی مردم شیعه در مقابل اهانت‌های وهابیون به اهل بیت(ع) و بارگاه آنان است.
ساخت ضریح امام حسین(ع) پاسخی به اهانت‌های وهابیون است
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی صبح امروز در مراسم بدرقه ضریح جدید اباعبدالله(ع) که در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد اظهار کرد: این ضریح پس از سال‌ها تلاش و زحمت هیئت امنا و همه دست اندرکاران امروز با حضور خیل مشتاقان اهل بیت(ع) به عنوان هدیه‌ای از سوی مردم قم و از کنار حرم حضرت معصومه(س) و حوزه علمیه به سمت کربلا منتقل خواهد شد.

وی افزود: مردم استان مقدس قم سال‌ها با اشک چشم‌های خود و با عشق و آرزو اموال پاک و حلال خود را در قالب یادگاری ارزشمند برای نصب بر روی مزار شریف اباعبدالله(ع) این ضریح را هدیه کرده‌اند.

تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) با اشاره به دشمنی وهابیون با اهل بیت(ع) و مزار امامان شیعه(ع) گفت: مردم قم با این کار خود نشان دادند که در مقابل اهانت‌کنندگان به بارگاه‌های نورانی اهل بیت(ع) می‌ایستند و این هدیه را به حرم مطهر امام حسین(ع) تقدیم می‌کنند.

وی ادامه داد: زمانی که ضریح جدید امام حسین(ع) نصب شود امام عصر(عج) دور آن خواهد گشت و لب‌های پاک و مطهر اهل بیت(ع) بر آن بوسه می‌زنند و ملائک الهی بر گرد آن به پرواز در می‌آیند.

سعیدی با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری از این ضریح به عنوان گل سرسبد اقدامات در کربلا گفت: قرار است ضریح جدید اباعبدالله(ع) در قالب کاروانی آبرومند به عراق منتقل شود و در این مسیر همان طور که قبلاً اعلام شد از پذیرفتن هرگونه هدیه و تبرعات خودداری می‌شود.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcjxvev.uqeyxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما