چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۲
کد مطلب : 35330
منبع : قم نگار

بیانیه تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) در محکومیت حوادث ناگوار نیجریه

قم نيوز : قم نگار: تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) با صدور بیانیه‌ای کشتار عظیم شیعیان و مسلمانان کشور نیجریه را محکوم کرد.
بیانیه تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) در محکومیت حوادث ناگوار نیجریه
به قم نگار، در پی حوادث ناگوار نیجریه و دستگیری شیخ زکزاکی رهبر شیعیان این کشور، تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:
الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَةٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ
حوادث دردناک کشور نیجریه وکشتار عظیم شیعیان این کشور موجب تاسف و تاثر فراوان گردید. بی‌تردید هدف از این اقدامات خاموش ساختن بارقه‌های عظیم بیداری اسلامی و جلوگیری از گسترش مکتب اهل بیت در این کشور ودیگر کشورهای اسلامی است. غافل از آنکه خون شیعیان مظلوم این کشور دامن ظالمان را خواهد گرفت وان شاء الله با هدایت‌های علامه شیخ ابراهیم زکزاکی که از شاگردان مکتب سراسر مبارزه ومعرفت امام عظیم الشان ماست به پیروزی خواهند رسید.
اینجانب ضمن محکوم نمودن واعلام تاسف وتالم عمیق خود این مصیبت عظیم را به ساحت مقدس حضرت ولیعصر (عج) و مقام معظم رهبری مراجع عظام تقلید و امت اسلامی تسلیت عرض می‌کنم. در پایان اجر جزیل برای شهدا و صبر جمیل برای بازماندگان و سلامتی و آزادی برای رهبر شیعیان نیجریه ابوالشهدا علامه شیخ ابراهیم زکزاکی را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.
و سیعلم الذین ظلموا‌ای منقلب ینقلبون
سید محمد سعیدی
انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdcdzs0s.yt0ks6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما