چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۵۹
کد مطلب : 10177

برگزاری دومین دوره آموزشی تربیت دینی کودک در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مجتمع فرهنگی نور از برگزاری دومین دوره آموزشی تربیت دینی کودک در قم خبر داد.
برگزاری دومین دوره آموزشی تربیت دینی کودک در قم
به گزارش قم نیوز، حسن محمدی‌تبار با اشاره به فعالیت‌های مجتمع فرهنگی نور وابسته به اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم اظهار کرد: مجتمع فرهنگی نور به منظور رشد و تعالی فرهنگ دینی در جامعه به ویژه در بین نوجوانان و جوانان در زمینه فعالیت‌های آموزشی، فرهنگی، هنری و ورزشی فعالیت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: این مجتمع دارای امکانات و ظرفیت‌هایی مانند دارالقرآن الکریم، مهد شکوفه‌های قرآنی، سالن مطالعه کتابخانه، سینما، آمفی تئا‌تر، سالن تربیت بدنی، زائرسرا و کلاس‌های آموزشی است.

وی عنوان داشت: این مجتمع برنامه‌هایی در زمینه اجرای طرح صباح(آموزش شنا) و اکران فیلم‌ها را برای مخاطبان خود اجرا می‌کند.

رئیس مجتمع فرهنگی نور تأسیس انجمن‌های سرود، تئا‌تر، هنری، ادبی، تربیت بدنی، خوشنویسی، رایانه، زبان انگلیسی و عربی، صنایع دستی، قرآن کریم و پژوهشی را از دیگر فعالیت‌های مجتمع فرهنگی نور ذکر کرد.

وی یادآور شد: این مجتمع در بخش تربیت بدنی توانسته با پرورش ورزشکاران برجسته و بااخلاق، عناوین مهمی را در میادین ورزشی به خود اختصاص دهد.

محمدی‌تبار با اشاره به مرکز تخصصی تربیت دینی کودک گفت: این مرکز با اجرای برنامه‌های متنوع در راستای فرهنگ‌سازی و ارائه آموزش‌های دینی را به کودکان منطقه نیروگاه پیگیری می‌کند.

وی عنوان داشت: برنامه‌هایی در زمینه آشنایی با قرآن، آشنایی با بازی‌های کودکان، آشنایی با زوایای روحی کودک، آشنایی با بعد تربیتی خانواده و کودک و مسابقات در این مرکز ارائه می‌شود.

رئیس مجتمع فرهنگی نور یادآور شد: علاقه‌مندان برای شرکت در دوره‌های این مرکز می‌توانند عدد ۲۰ را به همراه نام و نام خانوادگی به سامانه پیامکی مجتمع به شماره ۳۰۰۰۸۵۶۱۱۰ ارسال کنند.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcfeydy.w6dxeagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما