جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب : 102717

آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ در قم

قم نيوز : مراسم راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور در استان قم هم آغاز شد.
آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ در قم
آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ در قم
به گزارش قم نیوز مراسم راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ با حضور خودرو‌های مردم همزمان با سراسر کشور در استان قم هم آغاز شد.

این مراسم مانند سال گذشته به دلیل شیوع کرونا به صورت خودرویی و با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی برگزار شد.

تصاویر اولیه حاکی از حضور گسترده و پرشکوه مردم قم در راهپیمایی ۲۲ بهمن  است.

قمی‌ها با تزئین وسایل نقلیه خود به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و تمثال مبارک حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند.

در مسیر این راهپیمایی پخش سرود‌های انقلابی و حماسی که روز‌های شکوهمند بهمن ۵۷ را در اذهان تداعی می‌کرد حال و هوای خاصی را به این مراسم داده است.

خیلی از مردم به صورت خانوادگی در این راهپیمایی حضور دارند،ساعت شروع مراسم در استان قم از ساعت ۱۰ صبح  از ابتدای بلوار پیامبر اعظم (س) به طرف مسجد جمکران برگزار می شود.

مسیر اولیه راهپیمایی موتوری ۲۲ بهمن درقم از مسجد دوازده امام خاکفرج آغاز و پس از عبور از میدان مطهری، پل علیخانی - ۴۵ متری عمار یاسر در ابتدای بلوار پیامبر اعظم (ص) تجمع نمودند.

همچنین مسیر اولیه راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن درقم از شش مسیر مسجد امیرالمومنین درخیابان فاطمی، مسجد رسول الله بلوار کریمی، مسجد طفلان مسلم خیابان توحید، مسجد المهدی ۲۰ متری شهید بهشتی، مسجد امام صادق (ع) خیابان ۱۹ دی و مسجد حضرت زهرا (س) منطقه پردیسان آغاز و از ابتدای بلوار پیامبر اعظم (ص) به صورت باشکوه راهپیمایی موتوری و خودرویی به سمت مسجد جمکران شروع شد.

راهپیمایی موتوری و خودرویی ۲۲ بهمن نیز در شهر‌های دستجرد، جعفریه، کهک و قنوات استان قم نیز انجام می‌شود.

براساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در ۱۵۰۰ شهر و ۳ هزار روستا برگزار می‌شود و ۶۰ هزار مسجد و ۴۰ هزار پایگاه بسیج میزبان برگزاری جشن‌های ایام دهه فجر در ۴۴ طلوع انقلاب اسلامی خواهند بود. این مراسم در شهر‌های با وضعیت قرمز کرونایی به صورت خودرویی و موتوری و در دیگر شهر‌ها با تدبیر مسئولین استانی و حفظ تمام دستورالعمل‌های بهداشتی، به صورت محدود برگزار می‌شود.



انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcfy0dyew6dxea.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما