شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب : 10496

۷ نفر در آتش‌سوزی یک منزل سوختند

قم نيوز : قم نیوز: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: یک منزل در نخستین ساعات صبح جمعه در بلوار ۱۵ خرداد دچار آتش‌سوزی شد که در این حادثه ۷ نفر در آتش سوختند که حال ۲ تن از آنان وخیم گزارش شده است.
۷ نفر در آتش‌سوزی یک منزل سوختند
به گزارش قم نیوز، مهدی فراهانی با تبیین حوادث شاخص ۲۴ ساعت گذشته بیان کرد: در این مدت حادثه‌های غم‌باری چون آتش سوزی، سقوط از ساختمان، گاز گرفتگی و چند تصادف در محورهای اصلی داخل و خارج شهر رخ داد.

وی افزود: نخستین ساعات صبح جمعه خبری مبنی بر آتش‌سوزی یک منزل به این مرکز گزارش شد که تیم امدادرسانی اورژانس ۱۱۵ به سرعت برای امدادرسانی به حادثه‌دیدگان در محل حادثه حاضر شد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم محل وقوع این حادثه را بلوار ۱۵ خرداد ذکر کرد و گفت: در این حادثه ۷ تن از ساکنان این منزل دچار سوختگی شدند.

وی اضافه کرد: حادثه‌دیدگان پس از انجام اقدامات درمانی اولیه برای درمان با پنج آمبولانس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی به بیمارستان نکویی منتقل شدند که وضعیت ۲ تن از آنان بسیار وخیم گزارش شده است.

فراهانی از دیگر حوادث روز جمعه را سقوط ۲ کارگر ساختمانی از بالای یک ساختمان عنوان و بیان کرد: امدادرسانان اورژانس ۱۱۵ پس از حضور در محل حادثه و انجام اقدامات اولیه درمانی، حادثه‌دیدگان را با ۲ دستگاه آمبولانس به یکی از مراکز درمانی سطح شهر منتقل کردند که وضعیت جسمانی این ۲ کارگر بسیار وخیم گزارش شده است.

وی همچنین از تصادف یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودروی وانت خبر داد و تصریح کرد: در این حادثه یک جوان ۲۰ ساله به‌دلیل شدت جراحات وارده دردم فوت کرد و یک تن دیگر به دلیل جراحات به بیمارستان نکویی انتقال داده شد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: پنجشنبه شب نیز یک دستگاه مینی‌بوس با یک دستگاه خودروی پژو برخورد کردند.

وی با اشاره به محل وقوع این حادثه بیان کرد: این حادثه که در ابتدای اتوبان تهران- قم رخ داد ۶ تن را مصدوم کرد.

فراهانی از وقوع یک تصادف دیگر در محور قم-سلفچگان خبر داد و ابراز داشت: در حادثه برخورد یک دستگاه خودروی پیکان با یک دستگاه خودروی پراید سه تن از سرنشینان این خودروها مجروح شدند.

وی از دیگر حوادث این مدت را یک مورد مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن عنوان و تصریح کرد: در این حادثه که در خیابان سلامت رخ داد یک جوان ۲۲ ساله دچار ایست قلبی شد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی با ابراز خرسندی از حضور به موقع و امدادرسانی پرسنل اورژانس گفت: با انجام عملیات احیا جان این جوان نجات یافت.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcjmxev.uqeyhzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما