شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب : 10506
از سوي سازمان مديريت پسماند شهرداري قم صورت گرفت؛

اسقاط۹۰۰ دستگاه خودروي فرسوده در سال جاري

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قم گفت: جهت کاهش آلودگی ها؛ مرکز اسقاط و بازیافت سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم ۹۰۰ دستگاه خودروی فرسوده را اسقاط و بازیافت نمود.
اسقاط۹۰۰ دستگاه خودروي فرسوده در سال جاري
به گزارش قم نیوز، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با اعلام فعالیت های مرکز اسقاط ۲۸۱۲ گفت: از ابتدای سال جاری این سازمان تعداد ۹۰۰ دستگاه خودروهای فرسوده را از سیستم حمل و نقل شهری خارج نموده است.

سید سیف الدین موسوی افزود: بر اساس آمار های موجود ۶۰ تا ۷۰ درصد آلودگی شهرها و کلانشهر ها بر اثر تردد خودروهای فرسوده می باشد و نباید بی تفاوت از وجود این آلاینده بزرگ گذشت.

وی بیان داشت: کاهش و از بین بردن بعضی از آلودگی ها و آلاینده ها نیازمند صرف زمان و هزینه های هنگفت است اما برای کاهش گاز های سمی حاصل از کارکرد خودروهای فرسوده، از رده خارج نمودن و دریافت وجه آن ساده ترین و به صرفه ترین روشی است که مالکین خودروها می توانند انجام دهند.

موسوی نژاد ضمن اشاره به برنامه های متنوع ارایه شده از طرف معاونت نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور اضافه کرد: مالکین می توانند علاوه بر دریافت مبلغ ۱۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال وجه نقد از بسته های تشویقی و هدایای ارزنده ای که این سازمان برای آنها در نظر گرفته به قید قرعه استفاده نمایند.

وی افزود: امیدواریم مالکین خودروهاي فرسوده از آخرین فرصتی که در اختیار آنان قرار گرفته کمال استفاده را برده و جهت کاهش آلودگی ها نسبت به ثبت نام و تحویل خودروی فرسوده خود اقدام نمایند.

مرکز اسقاط و بازیافت خودروهای فرسوده سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم واقع در بلوار امام موسی صدر(خاکفرج) بالاتر از بوستان شهید بنیادی و با شماره تلفن ۶۷۰۵۵۵۱ و ۶۷۰۱۱۵۰ آماده پاسخگویی به شهروندان عزیز می باشد.

انتهای پیام/115/



https://qomnews.ir/vdcb0sb8.rhbggpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما