دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب : 10641
مدير پروژه قطار شهري قم:

منوريل تا فرودگاه قم ادامه می یابد

قم نيوز : قم نیوز: مدير پروژه قطار در مراسم تير گذاري منوريل قم از بومي شدن تکنولوژي زيرساخت هاي منو ريل خبر داد.
منوريل تا فرودگاه قم ادامه می یابد
به گزارش قم نیوز، علي اکبر مجد با بيان اين مطلب اظهار داشت:با توجه به درخواست هاي کلان شرکت هاي خارجي جهت اجراي پروژه مونوريل قم بر آن شديم تا اين توان را در داخل کشور ايجاد کرده و با زحمات محققين اين تکنولوژي حاصل شده است.

وي ضمن ابراز خرسندي از امکان ايجاد شده افزود: امروز به لحاظ توليد زيرساختهاي منوريلي اين قابليت ايجاد شده تا پروژه با هزينه کم و با بهره گيري توان داخلي ساخته شود.
مدير پروژه قطار شهري قم، عنوان کرد: به علت خود اتکايي و تلاش مهندسين داخلي اين پروژه طبق زمانبندي پيش رفته است و تا آخر امسال فاز يک آن افتتاح خواهد شد.

مجد با بيان اينکه ادامه منوريل از ميدان مصلي تا شهرک پرديسان تحت عنوان فاز دو منوريل ادامه خواهد داشت، پيش بيني کرد: اين پتانسيل براي آينده وجود دارد که منوريل تا فرودگاه قم ادامه يابد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود در خصوص وضعيت پيشرفت پروژه مترو نيز گفت: خط مترو قم از منطقه قلعه کامکار آغاز و در (ميدان مطهري) ايستگاه حرم مطهر تلاقي منوريل و مترو خواهد بود که ادامه مترو تا محدوده جمکران ادامه خواهد داشت.

مدير پروزه قطار شهري، اضافه کرد: شهر قم بعلت تناسب خوب خاک از نظر زمين شناختي، پيشرفت بسيار خوب بوده و اين پيشرفت مرهون زحمتکشان قرارگاه خاتم(ص) است.

مجد در ادامه عنوان کرد: با وجود مشکلات مالي تلاش بر اين است که در برنامه ريزي انجام شده تاخيري در انجام و ادامه پروژه ايجاد نشود.

وي افزود: تجهيزات ايستگاهي خريداري و آماده نصب است و با اتمام پروژه از لحاظ مهندسي که البته تا پايان امسال به صورت ۱۰۰درصد خاتمه خواهد يافت تجهيزات نصب مي شود.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcb80b8.rhbgapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما