چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۲
کد مطلب : 106808

پرداخت 5 میلیارد تومان برای بیمه و سلامت مددجویان قم

قم نيوز : معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قم از پرداخت حدود 5 میلیارد تومان برای بهداشت، درمان و بیمه افراد تحت حمایت خبر داد و گفت: با بیمه‌هایی که توسط کمیته امداد پرداخت شده امسال 99 نفر از مددجویان بازنشسته شدند.
پرداخت 5 میلیارد تومان برای بیمه و سلامت مددجویان قم
پرداخت 5 میلیارد تومان برای بیمه و سلامت مددجویان قم
به گزارش قم نیوز محمد ابراهیم نعیمی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قم، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ما می خواهیم اگر فردی در خانواده ای مریض شد، بیش از رنج مریض داری رنج دیگری نداشته باشد، اقدامات اداره درمان کمیته امداد استان قم را نیمه نخست امسال تشریح کرد.

وی با اشاره به اینکه در 6 ماهه نخست امسال بالغ بر سه میلیارد تومان برای فرانشیز هزینه های درمانی ویزیت، دارو، آزمایش، سونوگرافی، سی تی اسکن، ام آر آی، بستری، فیزیوتراپی، تخت طبی، تشک مواج، ویلچر و پوشینه به بیماران نیازمند پرداخت شده است گفت: 590 بیمار زمین گیر، زخم بستر و سونداژ نیز ماهیانه از کمک هزینه 250 هزار تومانی بابت نگهداری، بهره مند می شوند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قم با بیان اینکه این نهاد، یک میلیارد و 300 میلیون تومان، سرانه بیمه 703 نفر از مددجویان را در نیمه نخست امسال پرداخت کرده است افزود: با همین بیمه پردازی‌ها در سالجاری 99 نفر از افراد تحت حمایت بازنشسته شدند.

وی توزیع 800 سبد بهداشتی به ارزش 400 میلیون تومان بین بیماران صعب العلاج را خاطرنشان و اظهار کرد: در نیمه نخست امسال سهمیه کودکان بهره مند از سرانه 125 هزار تومانی سوء تغذیه از 200 نفر به 400 نفر افزایش یافته است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcawin6a49nwa1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما