دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب : 10800
نایب رییس شورای شهر قم:

فرهنگ نادرست استفاده از موتورسیکلت بلای جان شهروندان شده است

قم نيوز : قم نیوز: نایب رییس شورای اسلامی شهر قم، از فرهنگ نادرست استفاده از موتورسیکلت در قم انتقاد کرد و گفت: استفاده نادرست از این وسیله نقلیه به بلای جان مردم تبدیل شده است.
فرهنگ نادرست استفاده از موتورسیکلت بلای جان شهروندان شده است
به گزارش قم نیوز، مجید اخوان گفت: فرهنگ نادرست استفاده از موتور سیکلت در شهر قم با تبعات گسترده جانی و مالی برای شهروندان همراه شده بطوریکه حتی مردم در پیاده رو ها نیز از تردد موتورسیکلت ها امنیت جانی ندارند.

وی ادامه داد: خیلی از راکبان موتورسیکلت در قم مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نکرده و جان خود و عابران پیاده را به خطر انداخته اند، بطوریکه روزانه شاهد تصادفاتی در شهر هستیم.

اخوان اضافه کرد: از پلیس راهنمایی و رانندگی قم انتظار می رود تا با هنجارشکنان و راکبان موتورسیکلت هایی که به هیچ عنوان مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی کنند، برخورد جدی تری داشته باشد تا اینگونه شاهد تلفات جانی در اثر تصادفات موتورسیکلت با خودروها و عابران پیاده نباشیم.

وی، آموزش شهروندی در نحوه استفاده از موتورسیکلت و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را نیز مورد توجه قرار داد و گفت: در راستای ترویج فرهنگ ترافیک و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی باید تلاش بیشتری داشته باشیم.

اخوان در ادامه این گفت و گو، به اختلالات بعضی از چراغ های راهنمایی سطح شهر اشاره کرد و افزود: اینکه بعضی از این چراغ ها دچار اختلالات زمانی هستند و با ترافیک طول مسیر همخوانی ندارد را قبول داریم و این موضوع را در کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر قم بررسی می کنیم تا مشکل  چراغ های راهنمایی بزودی رفع شود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdciuvaz.t1auu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما