شنبه ۲ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب : 10726
نایب رئیس شورای شهر قم:

برخوردهای انضباطی با تخلفات تاکسیرانان بازدارنده نیست

قم نيوز : قم نیوز: نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به برخی از تخلفات که توسط تاکسیرانان شهر انجام می‌شود، گفت: این تخلفات در هیئت نظارت بررسی می‌شود اما برخوردها در حد بازدارندگی نیست.
برخوردهای انضباطی با تخلفات تاکسیرانان بازدارنده نیست
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، مجید اخوان با بیان اینکه سازمان تاکسیرانی شهر قم سازمانی نظارتی بوده و باید بر عملکرد تاکسی‌ها نظارت کند، گفت: ساز و کارهایی در این مورد تعریف شده اما کافی نیست.

وی با اشاره به اینکه بحث انتقال مسافر به صورت دربست بین تاکسیرانان شهر قم باب شده و مردم از این موضوع به شدت گلایه‌مند هستند گفت: متأسفانه برخورد جدی با این موضوع صورت نمی‌گیرد و برخوردها به یک جریمه اندک ختم می‌شود.

نایب رئیس شورای شهر قم اضافه کرد: مشاهده می‌شود برخی از تاکسیرانان که تاکسی گردشی در اختیار داشته و وظیفه سوار کردن مسافران را بر عهده دارند بدون اینکه مسافری سوار کنند به دنبال مسافرهای دربستی هستند و با صف‌های طویل مردم که در انتظار تاکسی به سر می‌برند، مواجه هستیم.

اخوان گفت: از طرفی با توجه به اینکه هزینه نگهداری تاکسی‌ها و سوخت افزایش یافته و حمایت نشدن از این قشر اجتماع موجب شده است نتوان از موضع محکم با برخی از تخلفات تاکسیرانان برخورد کرد.

وی افزود: سازمان تاکسیرانی باید نظارت بیشتری بر این موضوع داشته و برخوردهایی اعمال کند که حالت بازدارنده داشته باشد تا شاهد تخلف تاکسیرانان نباشیم.

نایب رئیس شورای شهر قم رعایت فواصل زمانی در ایستگاه‌های مبدأ اتوبوسرانی شهر قم را مورد توجه قرار داد و گفت: در برخی از ایستگاه‌های مبدأ شاهد توقف طولانی مدت اتوبوس‌ها و تراکم بیش از حد مسافرین هستیم.

وی عنوان کرد: این مسئله به زودی به مبادی ذیربط ارجاع داده شده و با پیگیری‌های شورای اسلامی شهر قم این مشکل برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdcfvedy.w6dx0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما