دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب : 10806
هادی رنجبر:

شکست سپاهان به وضعیت صبای قم سر و سامان می‌دهد

قم نيوز : قم نیوز: مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: این هفته میزبان سخت ترین و حساس ترین بازی خود در نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال هستیم و امیدوارم اولین برد این فصل را از سپاهان اصفهان بگیریم.
شکست سپاهان به وضعیت صبای قم سر و سامان می‌دهد
به گزارش قم نیوز، هادی رنجبر با بیان اینکه تمرینات صبای قم در آستانه این دیدار به صورت منظم در مجموعه ورزشی تختی قم برگزار می شود، تصریح کرد: بازی سخت و نفس گیری در پیش داریم و با توجه به نتایج اخیر به شدت تحت فشار هستیم.

وی ادامه داد: سپاهان در بالای جدول رده بندی تقابلی نزدیک با ملوان و سایر مدعیان بر سر کسب عنوان قهرمانی دارد در حالی که موقعیت ما در این فصل چندان خوب نیست و از چهار بازی گذشته تنها یک امتیاز داریم و محکوم به پیروزی بر تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان هستیم.

مربی تیم فوتبال امید صبای قم اضافه کرد: در ورزشگاه تختی قم کار سختی برابر سپاهان داریم اما این روزها تمام تمرکز ما بر روی تاکتیک های ویژه این بازی است تا انشاالله با پیروزی میدان را ترک کنیم زیرا شکست سپاهان به وضعیت صبا سر و سامان می دهد.

وی تصریح کرد: هدف ما این است که در این بازی از تمام شرایط برای شکست فولاد مبارکه سپاهان اصفهان استفاده کنیم زیرا از همین الان باید موقعیت خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشیم تا خدای ناکرده در ادامه لیگ شرایط تیم بحرانی نشود.

رنجبر از تماشاگران قمی برای حمایت از صبای قم دعوت کرد و با مهم دانستن کسب پیروزی در این دیدار، بیان کرد: صبای قم در خانه به دنبال کسب سه امتیاز خواهد بود و قطعا با حملات زیادی که بر روی دروازه تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان طراحی خواهد کرد برای بردن بازی می‌کند.

وی این دیدار را یکی از سخت‌ترین بازی‌های صبای قم تا این هفته از مسابقات فصل جاری لیگ برتر امید فوتبال باشگاه‌های کشور دانست و بیان کرد: ما بعد از چهار هفته به دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز هستیم و دیگر نمی‌خواهیم بدون برد میدان را ترک کنیم.

مربی تیم فوتبال صبای قم اضافه کرد: برابر امید فولاد مبارکه سپاهان اصفهان دیدار بسیار حساسی را خواهیم داشت اما مطمئنم با انگیزه بسیار خوب و بالایی که بازیکنان ما دارند و بهره‌برداری مناسب از تمرینات این روزها می‌توانیم این تیم را در قم شکست دهیم.

یاد آور می شود: بر اساس برنامه سازمان لیگ آزادگان، دیدار تیم‌های فوبتال امید صبای قم و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان از لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور عصر چهارشنبه ششم دی ماه در ورزشگاه تختی شهر قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcepv8z.jh877i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما