قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: با توجه به بضاعتی که در لیگ دوازدهم داشتیم از عملکرد این صبای قم در لیگ امسال و کسب رتبه دهمی راضی هستم.
مرفاوی: با بضاعتی که داشتیم از عملکرد صبا در لیگ امسال راضی هستم
به گزارش قم نیوز، صمد مرفاوی پس از پایان دیدار تیم های صبای قم و مس کرمان در جمع خبرنگاران افزود: در بازی امروز می توانستیم نتیجه بگیریم اما بازیکنان ما انگیزه کافی را برای کسب نتیجه نداشتند.

وی ابراز داشت: بازیکنان ما به رتبه و مقام خود در جدول قانع بودند و باعث شد شکست بخوریم و خوب نیست یک تیم به جایگاه خود قانع باشد.

وی تاکید کرد: از عملکرد صبا در بازی امروز راضی نیستم اما عملکرد کلی صبا در طول فصل با توجه به بضاعتی که داشتیم رضایت بخش بود.

مرفاوی ضمن تشکر از رسانه ها ، مردم قم و مسئولین این استان از آنان طلب حلالیت کرد و گفت: باشگاه برای فضل آینده پیشنهادی برای ادامه همکاری نداده است و البته من نیز هنوز تصمیمی در این رابطه نگرفته ام.

وی افزود:در این فصل نفرات زیادی را در تیم نداشتیم و مصدومیت ها و محرومیت ها بارها به تیم لطمه زد.

وی بیان داشت: در دور برگشت لیگ برتر فقط یک بازی خارج از خانه را به سپاهان باخته ایم و اگر بازی های خانگی را می بردیم تا رده چهارم تا پنجم جدول بالا می آمدیم.

دیدار تیم های صبای قم و مس کرمان از چارچوب هفته سی و چهارم و پایانی لیگ برتر فوتبال ایران عصر جمعه با نتیجه یک بر صفر به سود مس در ورزشگاه یادگار امام راحل قم پایان یافت.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcaeon6.49nem15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما