سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 12750
با رای کمیته انضباطی؛

کاپیتان و مربی دروازه بان های صبا محروم شدند

قم نيوز : قم نیوز: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کاپیتان و مربی دروازه بان های تیم فوتبال صبای قم را با محرومیت مواجه کرد.
کاپیتان و مربی دروازه بان های صبا محروم شدند
به گزارش قم نیوز، حواشی دیدار تیم های فوتبال صبای قم و استقلال تهران از هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور گریبانگیر تیم صبای قم شد و بازیکن و مربی این تیم را از همراهی صبا در دیدارهای آتی محروم کرد.

سپری شدن ۳۰ هفته از دیدارهای لیگ دوازدهم

بعد از سپری شدن ۳۰ هفته از دیدارهای فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جام خلیج فارس، اکنون چهار هفته به پایان بازی های این فصل و معرفی سه تیم صعود کننده به لیگ قهرمانان آسیا و پنج تیم سقوط کننده به لیگ دسته اول جام آزادگان باقی مانده است.

این در حالی است که تیم های اول تا سوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور نمایندگان ایران در جام قهرمانان فوتبال باشگاه های آسیا خواهند بود در حالی که چهار تیم انتهای جدول به صورت مستقیم به لیگ دسته اول می روند و تیم پنجم که تیم رده چهاردهم جدول رده بندی خواهد بود باید در پلی آف با تیم سوم لیگ دسته اول رقابت کند.

خیال آسوده شاگردان مرفاوی از بابت بقا در لیگ برتر
به همین دلیل بازی های چهار هفته پایانی از دیدارهای باقی مانده لیگ دوازدهم در اوج حساسیت و نزدیکی دنبال خواهد شد که در این بین صبای قم با توجه به موقعیتی که هم اکنون در جدول رده بندی دارد، تقریبا خیالش از بابت قرار گرفتن در میانه جدول راحت است.

شاگردان صمد مرفاوی از ۳۰ بازی این فصل تا کنون ۴۰ امتیاز کسب کرده اند و هم اکنون در مکان نهم جدول رده بندی ایستاده اند اما در چهار بازی آینده خود باید در سه بازی بدون حضور کاپیتان سرشناس و باتجربه خود و همچنین در یک دیدار بدون حضور مربی دروازه بان های خود به مصاف حریفان لیگ برتری بروند و برای کسب سه امتیاز تلاش کنند.

دلیل محرومیت کاپیتان سرشناس تیم صبای قم که سهراب بختیاری زاده مطرح است، رای جدیدی است که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال صادر کرده و این بازیکن نامدار از سه دیدار آتی تیم فوتبال صبای قم در لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور محروم خواهد بود.

جریمه نقدی و محرومیت برای کاپیتان و مربی صبا
بختیاری زاده به دلیل اینکه در دیدار حساس صبای قم با استقلال تهران در هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از داور بازی یدالله جهانبازی دو کارت زرد گرفت و از زمین اخراج شد، بر اساس گزارش ناظر مسابقه از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سه جلسه با محرومیت مواجه شده است و نمی تواند صبا را در دیدار با فولاد خوزستان، سایپا البرز و راه آهن شهر ری همراهی کند.

این در شرایطی است که رضا محتشم مربی دروازه بان های تیم فوتبال صبای قم نیز به دلیل اینکه در دیدار هفته بیست و هشتم با استقلال تهران از روی نیمکت اخراج شد، یک جلسه دیگر از همراهی صبای قم در لیگ برتر فوتبال محروم خواهد بود، ضمن اینکه هم سهراب بختیاری زاده و هم رضا محتشم ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی نیز شده اند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdce7f8z.jh8wni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما