دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۵۸
کد مطلب : 12451
ناکامی مرفاوی در برابر استاد

فرار استقلال از شکست در برابر صبا

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال استقلال تهران در مصاف با صبای قم با تساوی یک بر یک متوقف شد و به زحمت توانست یک امتیاز از راه راه پوشان بگیرد.
فرار استقلال از شکست در برابر صبا
به گزارش قم نیوز، در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز یک دیدار بین تیم‌های صبای قم و استقلال تهران در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد.

در این دیدار تیم صبا که مدت‌ها است در خانه به استقلال نباخته در نیمه نخست در پی حرکت رامین رضاییان از سمت چپ محوطه جریمه استقلال فرار کرد و با یک پاس زیبا ایمان رزاقی راد را روی خط دروازه صاحب توپ کرد و این بازیکن نیز توپ را به تور دروازه رحمتی دوخت.

پس از این گل آبی پوشان پایتخت در نیمه نخست حملات پراکنده‌ای را روی دروازه صبا خلق کردند ولی هیچ کدام از آنها نتیجه بخش نبود و نیمه نخست با پیروزی یک بر صفر به سود صبا پایان یافت.

در نیمه دوم شاگردان قلعه نویی که قصد نداشتند قم را دست خالی ترک کنند سراسر حمله شدند و بارها و بارها موقعیت‌های گلزنی را روی دروازه صبا خلق کردند ولی هیچ کدام از این موقعیت‌ها راهی به دروازه صبا باز نکرد و حامد لک دروازه بان صبا ناجی این تیم شد و با واکنش‌های خیره کننده انواع و اقسام ضربه‌های مهاجمان و هافبک‌های استقلال را دفع کرد.

در دقایق پایانی بازی یدالله جهانبازی به دلیل خطای مشکوک بر روی مهاجم استقلال نقطه پنالتی را نشان داد و از این زمان به بعد بازی به حاشیه کشید و داور مسابقه مجبور شد بارها از کارت زرد و قرمز خود استفاده کند.

پس از اینکه آرش برهانی در دقیقه ۹۰ پنالتی را به گل تبدیل کرد و بازی را به تساوی کشاند جنجال‌ها ادامه پیدا کرد و جهانبازی میلاد نوری، حامد لک، رامین رضاییان از صبا کارت زرد نشان داد و سهراب بختیاری زاده را از زمین مسابقه اخراج کرد و در نهایت این دیدار پرحاشیه و جنجالی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

تیم صبا با کسب یک امتیاز این دیدار ۳۶ امتیازی شد و استقلال تهران هم به امتیاز ۵۶ رسید و صدر جدول را در اختیار گرفت.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdccs0qs.2bqip8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما