شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب : 12377
بختیاری‌زاده:

صبای قم آماده کسب سه امتیاز از استقلال است

قم نيوز : قم نیوز: مربی تیم فوتبال صبای قم، تیم استقلال تهران را شایسته کسب پیروزی برابر الریان قطر دانست و گفت: حالا در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ما آماده شکست صدرنشین لیگ برتر هستیم.
صبای قم آماده کسب سه امتیاز از استقلال است
به گزارش قم نیوز، ناصر بختیاری زاده تصریح کرد: بازی با استقلال تهران که در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر فوتبال محسوب می شود، طبیعتا سخت و دشوار است اما تیم آماده ای داریم که می تواند صدرنشین را در قم متوقف کند.

وی ادامه داد: فیلم چند بازی اخیر تیم استقلال در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال و همچنین آخرین بازی آنها در مصاف با الریان قطر در اولین بازی لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه های آسیا را به دقت دیده ایم و برابر این تیم آماده کسب سه امتیاز هستیم.

مربی تیم فوتبال صبای قم ابراز داشت: استقلال برابر الریان قطر بازی بسیار خوبی ارائه کرد و در هفته های اخیر لیگ برتر یکی از آماده ترین تیم‌های لیگ برتر بوده اما اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، می‌توانیم در روزی كه صبای قم از حمایت تماشاگران خودی بهره‌مند است، بازی قابل قبولی ارائه کرده و تیم استقلال تهران را در ورزشگاه یادگار امام قم شكست دهیم.

وی با اشاره به تمرینات ویژه تیم فوتبال صبای قم برای این بازی حساس هفته بیست و هشتم لیگ برتر، اظهار داشت: این بازی شرایط خاصی دارد زیرا وضعیت هر دو تیم در جدول رده بندی نیاز هر دو تیم به سه امتیاز بازی را بیشتر نشان می دهد.

بختیاری زاده با تاكید بر اینكه تیم ما در این دیدار حساس خانگی تنها به سه امتیاز این بازی فكر می‌كند، عنوان كرد: آنچه كه از بازیكنان خود می‌دانیم این است كه توانایی شكست حریف خود را دارند، ما باید این بازی را ببریم تا جایگاهمان در جدول را ارتقاء بدهیم.

مربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینكه در این هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم، افزود: صبای قم از نفرات خوبی بهره می‌برد كه در تمام بازی‌های قبلی خوب كار كرده‌اند، با این حال تیم ما كار آسانی را در پیش رو ندارد و باید تمام تلاش خود را برای شكست تیم قدرتمند استقلال تهران انجام دهیم.

وی با اشاره به حضور آماده بازیكنان صبای قم در تمرینات اخیر این تیم برای دیدار حساس روز دوشنبه با استقلال تهران، تاكید كرد: به عنوان مربی تیم معتقدم كه صبا از تیم‌های با سابقه و موفق لیگ برتر است كه می‌تواند در این دیدار نتیجه خوبی كسب كند.

بختیاری‌زاده ادامه داد: از تیم فوتبال استقلال تهران شناخت كافی داریم و قطعا برای كسب موفقیت در این مسابقه مهم در خانه، نقاط قوت و ضعف این تیم را بررسی می‌كنیم اما باید در زمین آنقدر خوب باشیم كه حتی نحوه قضاوت داورها نیز نتواند برای صبای قم مشكلی ایجاد كند.

تیم فوتبال صبای قم در دیداری خانگی از دور برگشت مسابقات دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس میزبان تیم استقلال تهران خواهد بود و این مسابقه در حالی از ساعت ۱۷:۲۵ دقیقه روز دوشنبه چهاردهم اسفندماه در ورزشگاه یادگار امام شهر مقدس قم برگزار می‌شود که صبای قم چهاردهمین بار در خانه بازی می‌كند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcjatev.uqe8azsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما