دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب : 10811
سرمربی تیم فوتسال صبا:

راه قهرمانی سخت و طولانی است

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتسال صبای قم گفت: اگر فکر کنیم که کار آسانی در بازی امروز با شهرداری تبریز پیش رو داریم، سخت اشتباه کرده‌ایم.
راه قهرمانی سخت و طولانی است
به گزارش قم نیوز، حسن بختیاری با اشاره به زمان پرداخت سود اوراق مشارکت پروژه بلوار پیامبر اعظم عنوان کرد: سود اوراق مشارکت این طرح در موعد مقرر در حال پرداخت است.

وی به زمان سررسید بازپرداخت اصل این اوراق اشاره و اظهار کرد: زمان بازپرداخت اصل این اوراق سوم آبان ماه سال جاری بوده است.

سخنگوی شورای شهر قم با تاکید بر اینکه طرح پیامبر اعظم در حال حاضر در مراحل عمرانی قرار داشته و هنوز به مرحله سرمایه‌گذاری نرسیده است، ابراز داشت: به توجه به این موضوع برای بازپرداخت اصل این اوراق درخواست کرده‌ایم که این زمان یک سال تمدید شود.

وی با بیان اینکه در پروژه بلوار پیامبر اعظم ۴۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت فروخته شده است گفت: در حال حاضر درخواست تمدید یک ساله برای باز پرداخت اصل این اوراق در حال پیگیری است.

بختیاری بیان کرد: در صورت موافقت با این تمدید باید تلاش‌های لازم برای سرعت بخشی به این طرح و رسیدن به مرحله سرمایه‌گذاری صورت گیرد تا در سال آینده بتوان بازپرداخت اصل اوراق را انجام داد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdca6an6.49nw615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما