سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۷
کد مطلب : 108861
منبع : ایسنا
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی قم:

تمامی محصولات کشاورزی الگوی کشت قم، کود یارانه‌ای دریافت می‌کنند

قم نيوز : مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی قم گفت: به تمامی محصولات کشاورزی مطابق با الگوی کشت استان، کودهای یارانه‌ای تخصیص داده شده است.
تمامی محصولات کشاورزی الگوی کشت قم، کود یارانه‌ای دریافت می‌کنند
تمامی محصولات کشاورزی الگوی کشت قم، کود یارانه‌ای دریافت می‌کنند
به گزارش قم نیوز حسین زند اظهار کرد: در راستای اجرای طرح برنامه الگوی کشت استان به تمامی محصولات کشاورزی اعم از زراعی، باغی، گلخانه‌ای و گیاهان دارویی، ابلاغی سازمان جهاد کشاورزی استان، کودهای یارانه‌ای تخصیص داده شده است.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان قم، بیان کرد: در حال حاضر برنامه الگوی کشت استان قم شامل ۹۴ نوع محصول کشاورزی در سطح بیش از ۷۵ هزار هکتار می‌باشد.

زند با اشاره به وضعیت مطلوب تامین و تدارک کودهای یارانه‌ای استان، افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون بیش از ۷ هزار تن انواع کودهای شیمیایی یارانه‌ای ازته، فسفاته و پتاسه برای استان قم تدارک شده است.

وی اضافه کرد: در دو ماهه ابتدای سال‌جاری بیش از ۲ هزار تن کود یارانه‌ای در بخش کشاورزی توزیع و مصرف گردیده است و در حال حاضر بیش از ۴ هزار تن انواع کودهای مذکور در انبارهای تحت پوشش شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در استان جهت تامین به موقع نیاز کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی ذخیره سازی شده است.

زند در پایان بیان کرد: شبکه رسمی توزیع شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در سطح استان شامل ۲۱ کارگزار توزیع نهاده‌های کشاورزی می‌باشد که کودهای شیمیایی یارانه‌ای از طریق این شبکه و با قیمت‌های مصوب و تحت کنترل و نظارت کامل به مصرف کشاورزان و از طریق حواله‌های الکترونیکی توزیع می‌گردد.

انتهای پیام / 113
https://qomnews.ir/vdcb0wb88rhbgwp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما