پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب : 11063

نقد و بررسي بازي‌هاي رايانه‌اي موهن به اسلام

قم نيوز : قم نیوز: راديو معارف با برنامه «سايه روشن» به نقد و بررسي بازي‌هاي رايانه‌اي موهن به اسلام مي‌پردازد.
نقد و بررسي بازي‌هاي رايانه‌اي موهن به اسلام
به گزارش قم نیوز، به نقل از روابط عمومي راديو معارف، با هدف روشنگري و بررسي نقش و تاثير رسانه‌هاي مدرن بر فرهنگ ، برنامه سايه روشن در چند قسمت اخير خود به نقد و بررسي بازيهاي رايانه‌اي موهن به پيامبر گرامي اسلام و مقدسات اسلامي كه توليد و توزيع شده اند؛ مي‌پردازد.

محور بحث اين برنامه، رسانه نوظهور بازى‏هاى رايانه‏اى است كه با توانمندى‏ها و ويژگى‏هاى خاص خود به عنوان ابزارى نوين براى عمليات روانى و جنگ نرم دشمن تبديل شده‏ است. سربازان رايانه‏اى كه بى‏ هيچگونه حساسيت، نظارت و كنترل، تا عمق خانه‏هايمان نفوذ مى‏كنند و حتي به مقدسات ديني و فرهنگي‌مان توهين نيز مي‌كنند.

در اين برنامه مهندس مهدي حق وردي، از فعالان عرصه‌هاي مجازي و بازي‌هاي رايانه‌اي، به اين سوالات پاسخ مي‌دهد كه آيا مى‏توان به بازى‏هاى رايانه‏اى تنها بعنوان ابزار جذاب براى تفريح و سرگرمى كودكان و نوجوانان نگاه كرد؟؛ يا بايد به آن‏ها از ديد دشمنان تفكر اسلامى نگريست و در مقابل با توليد جانشين‏هاى مناسب براى اينگونه بازى‏ها باتوجه به عمق منابع ملى و مذهبى به مبارزه با اين تجاوز پرداخت.

برنامه «سايه روشن» كاري از گروه فرهنگ و ادب به سردبير تهيه كنندگي و نويسندگي ابوالفضل سليماني و اجراي محبوبه شيرعلي شنبه‌ها از ساعت ۱۸ تقديم شنوندگان فهيم راديو معارف مي‌شود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcaewn6.49n6i15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما