چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب : 14018
از رادیو معارف پخش می‌شود؛

بررسي نقش مادران در تربيت زنان آينده در صدف

قم نيوز : قم نیوز: برنامه «صدف» راديو معارف، نقش مادران در تربيت زنان آينده را بررسي می‌كند.
بررسي نقش مادران در تربيت زنان آينده در صدف
به گزارش قم نیوز، برنامه«صدف» با هدف حفظ و گسترش منزلت زن در جامعه اسلامی، به بررسی نقش مادران در تربیت زنان آینده می‌پردازد.

از آن جا كه زن در خانواده نقش محوری و عاطفی را به عهده دارد و در كانون توجهات نظام سلطه قرار گرفته است؛ برنامه «صدف» مباحث این حوزه را شناسایی و واكاوی می‌كند تا زنان و دختران و خانواده‌ها نسبت به ترفندهای دشمنان آشنا شوند.

در این برنامه خانم دكتر سعادتمند، كارشناس حوزه زن و خانواده به نقش زنان در تربیت دختران با رویكرد تربیت نسل آینده مادران و همسران در جامعه اشاره كرده و ایجاد و تقویت جریان فرهنگی در حوزه زنان، افزایش آگاهی‌های اجتماعی درباره سبك زندگی اسلامی و آشناسازی زنان با مسوولیت‌های فردی و اجتماعی آنان را مورد كنكاش و تبیین قرار خواهد داد.

برنامه «صدف» كاری از گروه فرهنگ وادب به سردبیر تهیه كنندگی ابوالفضل سلیمانی و با همكاری خانم زهرا فخر روحانی به عنوان مجری كارشناس پنج شنبه هر هفته ساعت ۱۶:۰۰ از رادیو معارف پخش و ساعت ۲:۱۵ بامداد جمعه هر هفته از همین شبكه برای شنوندگان بازپخش می‌شود.

علاقمندان جهت پیگیری مطالب این برنامه و دریافت صوت قسمت های قبل می‌توانند به صفحه اختصاصی برنامه «صدف» در سایت رادیو معارف مراجعه نمایند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcdjz0f.yt0of6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما