شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۳۸
کد مطلب : 11110
در هفته 21 لیگ برتر فوتبال

صبای قم بعد از 5 هفته به پیروزی در خانه می‌اندیشد

قم نيوز : قم نیوز: صبای قم در حالی بعد از پنج بازی عدم کسب پیروزی در دیدارهای خانگی به شکست پرسپولیس می‌اندیشد که یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان نیز برابر صبای قم با یاران سابق خود رو به رو می‌شود.
صبای قم بعد از 5 هفته به پیروزی در خانه می‌اندیشد
به گزارش قم نیوز، بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته عبدالصمد مرفاوی سرمربی تیم فوتبال صبای قم و یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران از ساعت ۱۸ امروز شنبه ۲۳ دی ماه در دفتر باشگاه صبای قم پاسخگوی سئوالات خبرنگاران و اصحاب رسانه خواهند بود.

بر اساس برنامه سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال، دیدار صبای قم و پرسپولیس تهران از هفته بیست و یکم بازی های دوازدهمین دوره لیگ برتر از ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه عصر یکشنبه بیست و یکم دی ماه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.

مرفاوی و گل محمدی در حالی تیم‌های خود را در حساس ترین بازی هفته بیست و یکم مسابقات دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر یکدیگر قرار می‌دهند که در هفته قبل صبا از سد ملوان گذشته و پرسپولیس به خاطر آلودگی هوای تهران با گهر دورود بازی نکرد.

صبای قم در ورزشگاه تختی شهر انزلی و در دیداری خارج از خانه که دوازدهمین میهمانی آنها در خانه رقبای لیگ برتری و این بار شاگردان محمد احمدزاده در تیم ملوان بندر انزلی محسوب می‌شد، در حالی که بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت در نهایت توانست با گل فرید کریمی تیم حریف را یک بر صفر شکست داده و به هفتمین برد خود در این فصل دست پیدا کند.

پرسپولیس تهران نیز بر خلاف صبای قم در هفته بیستم لیگ برتر در حالی که باید در خانه خود یعنی در ورزشگاه بزرگ آزادی تهران میزبانی تیم فوتبال گهر دورود را انجام می داد به دلیل آلودگی هوای تهران بازی نکرد و در جام حذفی در دیداری پرگل موفق به شکست چهار بر یک تیم نفت تهران شد تا با مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی کشور صعود کند.

این دو تیم آخرین بار در دیدار رفت مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و در بازی هفته چهارم نیم فصل نخست در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفتند که برنده آن مسابقه صبای قم بود که توانست با گل‌های میلاد سلیمان فلاح و اکبر صادقی از سد تیم پرسپولیس تهران عبور کند.

از سوی دیگر دو تیم صبای قم و پرسپولیس تهران آخرین بار در ورزشگاه یادگار امام شهر مقدس قم در دیدار برگشت لیگ یازدهم در فصل قبل به مصاف هم رفتند که در آن مقطع مصطفی دنیزلی سرمربی پرسپولیس و عبدالله ویسی سرمربی صبا بود و دو تیم به تساوی دو بر دو رسیدند.

این در حالی است که در دیدار رفت لیگ دهم روز دهم مرداد ماه سال ۱۳۸۹ با یکدیگر رو به رو شدند که در آن مقطع محمود یاوری سرمربی صبای قم بود و علی دایی هدایت پرسپولیس تهران را بر عهده داشت اما برنده آن مسابقه صبای قم بود که موفق شد با گل‌های سهراب بختیاری‌زاده و محسن بیاتی‌نیا در مقابل گل محمد نوری میهمان خود را با شکست مواجه کند.

با عبور از سد پرسپولیس روند صعودی صبا ادامه خواهد یافت
هافبک تیم فوتبال صبای قم نیز در گفتگو با خبرنگار مهر، تصریح کرد: بردن پرسپولیس در قم کار سختی نیست چرا که ما در ورزشگاه آزادی و در دیدار رفت در حضور تماشاگران پرتعداد این تیم توانستیم با دو گل به پیروزی برسیم و سه امتیاز را از آن خود کنیم.

مهدی بدرلو ادامه داد: هر چند به عنوان یک بازیکن حرفه ای و شاغل در تیمی بزرگ مانند صبای قم هرگز خودمان را فریب نمی دهیم و به هیچ عنوان تصور نمی کنیم که بازی راحتی در پیش داریم، با این حال مطمئنم با عبور از سد پرسپولیس خیلی ساده خود را به جمع مدعیان می رسانیم.

هافبک تیم فوتبال صبای قم با تاکید بر اینکه صبای قم با عبور از سد پرسپولیس تهران قطعا روند صعودی خود را ادامه می دهد، اضافه کرد: تمام تمرکز و اندیشه کادر فنی و بازیکنان ما در روزهای اخیر این است که از دیدار با پرسپولیس تهران سه امتیاز را کسب کنیم و همچون فصل قبل مدعی کسب سهمیه آسیا شویم.

وی تاکید کرد: تردیدی نیست که بازی بسیار مهمی در پیش داریم چون اگر بتوانیم از آن با کسب سه امتیاز بیرون بیاییم فاصله خود با بالانشین های جدول را کمتر می کنیم و با حمایت تماشاگران خوبی قمی قطعا می توانیم از میدان با سه امتیاز خارج شویم.

بدرلو همچنین با اشاره به بازی‌های آینده صبای قم در لیگ برتر بیان داشت: در نیم فصل دوم بیشتر بازی‌های ما در قم است و اگر بتوانیم به سلامت از بازی با پرسپولیس تهران بیرون بیاییم و حریف را از پیش رو برداریم، در بازی‌های بعدی خیلی راحت‌تر می‌توانیم نتیجه بگیریم و به صدر جدول نزدیک‌تر شویم.

هافبک دفاعی صبای قم که بعد از رفع مصدومیت دردیدار هفته بیستم با ملوان بازی موثری از خود به نمایش گذاشت، در ادامه افزود: خوشبختانه تیم روند بسیار خوبی دارد و امیدوارم که این روند همچنان برای ما ادامه داشته باشد و بتوانیم تا پایان فصل آن را حفظ کنیم.

وی در خصوص آخرین وضعیت جسمانی خود بیان کرد: خوشبختانه مصدومیتی ندارم و با اعتمادی که کادر فنی در دیدار با ملوان بندر انزلی به من کردند توانستم در شرایط مسابقه نیز قرار گرفته و آماده دیدار با پرسپولیس تهران در هفته بیست و یکم باشم.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcdzf0f.yt0ff6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما