جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۴۱
کد مطلب : 11283
درهفته 22 لیگ برتر فوتبال

نهمین تساوی صبا در لیگ دوازدهم

قم نيوز : قم نیوز: صبای قم در دیداری حساس از مسابقات فوتبال باشگاه های برتر کشور برابر تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز را متوقف کرد.
نهمین تساوی صبا در لیگ دوازدهم
به گزارش قم نیوز، پنجمین هفته از دور برگشت بازی های دوازدهمین دوره مسابقات فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس عصر جمعه بیست و نهم دی ماه با رقابت تیم‌های مدعی در شهرهای مختلف ادامه یافت و طی آن صبای قم در دیدار مقابل فجر شهید سپاسی شیراز به تساوی یک بر یک تن داد.

نهمین تساوی صبای قم در لیگ دوازدهم
دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و فجر شهید سپاسی شیراز از هفته پنجم دور برگشت مسابقات دسته برتر فوتبال باشگاه های کشور به میزبانی تیم فجر شهید سپاسی شیراز برگزار شد و شاگردان عبدالصمد مرفاوی در دوازدهمین بازی خارج از خانه لیگ، نهمین تساوی این فصل را تجربه کردند.

صبای قم در حالی در این دیدار حساس خارج از خانه در رقابت‌های لیگ دسته برتر باشگاه های کشور مقابل فجر شهید سپاسی شیراز به تساوی یک بر یک رسید که پیش از این نیز نیز در این فصل یک بار برابر تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در دیدار رفت و با همین نتیجه مساوی کرده بود و بدین ترتیب برای نهمین بار در این فصل مساوی کرد و به یک امتیاز رضایت داد.

جایگاه هشتمی صبا و دهمی فجر در جدول لیگ برتر

شاگردان صمد مرفاوی در تیم فوتبال صبای قم در تلاش برای بهبود موقعیت خود و رسیدن به بالای جدول رده‌بندی این فصل لیگ برتر و همچنین تعقیب بالانشیان جدول، بازی هماهنگی را به نمایش گذاشته و چند بار تا آستانه فروپاشی دروازه حریف پیش رفتند اما به جز گل دقیقه ۲۷ مهدی مومنی بیش از این دیگر موفق به گلزنی نشدند.

نکته‌ای که در این دیدار بیش از همه به چشم آمد، تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز نیز چندین بار مقابل دروازه صبای قم موقعیت های خوبی ایجاد کرد و حتی آنها هشت دقیقه بعد از گل مومنی، دروازه صبای قم را نیز باز کردند اما به جز گل هایی که در نیمه اول به ثمر رسید، نیمه دوم گلی در برنداشت.

صبا ۳۰ و فجر شهید سپاسی شیراز ۲۰ امتیازی شدند

در حالی که صبای قم بازی خوبی همچون دیدار خارج از خانه قبل برابر ملوان بندر انزلی و همچنین پیکان در دور برگشت لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در این مسابقه ارائه می‌کرد، در نهایت تساوی یک بر یک در جدال ۹۰ دقیقه‌ای دو تیم در هفته پنجم از دور برگشت مسابقات لیگ دسته برتر باشگاه های کشور رقم خورد.

در جدول رده‌بندی این گروه هم اکنون صبیا قم ۳۰ امتیازی و هشتم است، فجر شهید سپاسی شیراز با ۲۹ امتیاز در مکان دهم جدول جای دارد و صبای قم در دیدار بعدی خود روز پنجشنبه پنجم بهمن ماه در ورزشگاه یادگار امام قم میزبان صنعت نفت آبادان خواهد بود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcexw8z.jh8zvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما