يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۲۱
کد مطلب : 11626
درهفته 25 لیگ برتر فوتبال

صبای قم با تساوی برابر گهر یک پله صعود کرد

قم نيوز : قم نیوز: صبای قم در دیداری حساس از مسابقات فوتبال باشگاه های برتر کشور برابر تیم فوتبال گهر شهرداری دورود به تساوی رسید.
صبای قم با تساوی برابر گهر یک پله صعود کرد
به گزارش قم نیوز، هشتمین هفته از دور برگشت بازی های دوازدهمین دوره مسابقات فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس عصر یکشنبه پانزدهم بهمن ماه با رقابت تیم‌های مدعی در شهرهای مختلف ادامه یافت و طی آن صبای قم در دیدار مقابل گهر شهرداری دورود به تساوی یک بر یک تن داد.

یازدهمین تساوی صبای قم در لیگ دوازدهم
دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و گهر شهرداری دورود از هفته هشتم دور برگشت مسابقات دسته برتر فوتبال باشگاه های کشور به میزبانی تیم فجر گهر شهرداری دورود برگزار شد و شاگردان عبدالصمد مرفاوی در دوازدهمین بازی خارج از خانه لیگ، یازدهمین تساوی این فصل را تجربه کردند.

صبای قم در حالی در این دیدار حساس خارج از خانه در رقابت‌های لیگ دسته برتر باشگاه های کشور مقابل گهر شهرداری دورود به تساوی یک بر یک رسید که در دیدار رفت با یک گل در قم برابر حریف پیروز شده بودند و در این بازی تا دقیقه ۸۶ از حریف پیش بودند اما با گلی که از روی نقطه پنالتی دریافت کردند، بدین ترتیب برای یازدهمین بار در این فصل مساوی کرده و به یک امتیاز رضایت داد.

جایگاه ششمی صبا و هفدهمی گهر در جدول لیگ برتر
شاگردان صمد مرفاوی در تیم فوتبال صبای قم در تلاش برای بهبود موقعیت خود و رسیدن به بالای جدول رده‌بندی این فصل لیگ برتر و همچنین تعقیب بالانشیان جدول، بازی هماهنگی را به نمایش گذاشته و چند بار تا آستانه فروپاشی دروازه حریف پیش رفتند اما به جز گل دقیقه نیمه نخست فرید کریمی که ششمین گل این فصل این بازیکن بود، بارها موقعیت گلزنی خراب کردند و بیش از این دیگر موفق به گلزنی نشدند.

نکته‌ای که در این دیدار بیش از همه به چشم آمد، تیم فوتبال گهر شهرداری دورود نیز چندین بار مقابل دروازه صبای قم موقعیت های خوبی ایجاد کرد و حتی آنها بعد از گل تساوی که با اشتباه محض مدافع صبا در تقدیم پنالتی به آنها همراه بود، می توانستند برابر صبا در دقایق پایانی خطرناک تر نیز باشند.

صبا ۳۵ و گهر شهرداری دورود ۱۸ امتیازی شدند
در حالی که صبای قم بازی خوبی همچون دیدارهای قبل خارج از خانه در این مسابقه نیز ارائه می‌کرد، در نهایت تساوی یک بر یک در جدال ۹۰ دقیقه‌ای دو تیم در هفته هشتم از دور برگشت مسابقات لیگ دسته برتر باشگاه های کشور رقم خورد.

در جدول رده‌بندی این گروه هم اکنون صبای قم ۳۵ امتیازی و ششم است، گهر شهرداری دورود با ۱۸ امتیاز در مکان هفدهم جدول جای دارد و صبای قم در دیدار بعدی خود در ورزشگاه یادگار امام قم میزبان نفت تهران خواهد بود و گهر با پرسپولیس بازی معوقه خود را برگزار می کند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcfvvdy.w6dy0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما