چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب : 11223
بختیاری زاده:

متوقف کردن پرسپولیس نشان از قدرت بالای صبا است

قم نيوز : قم نیوز: کاپیتان تیم فوتبال صبای قم از آمادگی صبای قم برای کسب سه امتیاز مقابل فجر شهید سپاسی شیراز در هفته بیست و دوم لیگ برتر خبر داد و گفت: شرایط خوبی داریم تا فجر را در شیراز ببریم.
متوقف کردن پرسپولیس نشان از قدرت بالای صبا است
به گزارش قم نیوز، سهراب بختیاری زاده با اشاره به آمادگی کامل تیم فوتبال صبای قم از نظر روحی و جسمی برای موفقیت در نیم فصل دوم لیگ برتر، تصریح کرد: ما اقتدار خود برای کسب موفقیت در دور برگشت رقابت‌ها را در هر چهار بازی اخیر ثابت کرده ایم.

وی ادامه داد: ما در دیدار با پرسپولیس در هفته بیست و دوم لیگ برتر شایسته کسب پیروزی بودیم، متاسفانه دو پنالتی ما توسط داور مسابقه به سادگی گرفته نشد تا از یک پیروزی ارزشمند در این بازی خانگی محروم شویم و الا در جدول الان جایگاه بهتری داشتیم.

بختیاری زاده اضافه کرد: ما برابر پرسپولیس تهران نشان دادیم که صبای قم از نیم فصل دوم متحول شده و قدرتش افزایش یافته است، ما مزد دوستی و رفاقتی که در تیم وجود دارد را می گیریم و انشاءالله این روند را تا کسب بهترین رتبه در لیگ دوازدهم و همچنین راهیابی به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ادامه می دهیم.

کاپیتان تیم فوتبال صبای قم در ادامه بیان کرد: بازی بسیار خوب و قابل قبولی مقابل پرسپولیس انجام دادیم و در واقع باید برای اینکه در جمع مدعیان قهرمانی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باقی بمانیم این دیدار را با پیروزی پشت‌سر می‌گذاشتیم و سه امتیاز را می‌گرفتیم.

وی با تمجید از عملکرد تک تک هم تیمی های خود در دیدار خانگی هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تصریح کرد: ما در این دیدار اقتدار خود را با ارائه فوتبالی حساب شده و دقیق به پرسپولیس تهران نشان دادیم.

کاپیتان تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: باید به بازیکنان صبای قم تبریک بگوئیم که در تمام لحظات این مسابقه، جریان بازی را کنترل کردند و حتی در نیمه دوم دو بار شانس رسیدن به گل داشتیم که متاسفانه داور پنالتی های ما را نادیده گرفت و حالا باید در دیدار خارج از خانه با فجر شهید سپاسی به دنبال سه امتیاز باشیم.

وی نمایش صبا برابر پرسپولیس را تنها گوشه‌ای از توانایی و قدرت تیم فوتبال صبای قم برای موفقیت در مسابقات نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عنوان کرد و یادآور شد: در این بازی نشان دادیم که همچنان صبا یکی از مدعیان قهرمانی لیگ دوازدهم است و یقین بدانید در شیراز روز سختی را برای فجر رقم می زنیم تا سه امتیاز را به دست بیاوریم.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcipraz.t1azr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما