يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۳۸
کد مطلب : 11130
معاون فرهنگی تربیتی حوزه‌های علمیه خواهران:

طلاب جوان موفق حوزه‌های خواهران در عرصه تبلیغ معرفی می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی تربیتی حوزه‌های علمیه خواهران گفت: طلاب جوان موفق حوزه‌های علمیه خواهران در عرصه تبلیغ و فعالیت‌های فرهنگی معرفی می‌شوند.
طلاب جوان موفق حوزه‌های خواهران در عرصه تبلیغ معرفی می‌شوند
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمدتقی قندی فعالیت‌های قرآنی در سطوح و عرصه‌های مختلف را یکی از شاخصه‌های پررنگ در شناسایی طلاب موفق برشمرد.

وی با اشاره به اینکه مرکز نخبگان حوزه قصد دارد طلبه جوان موفق در عرصه تبلیغ و امور فرهنگی را در محدوده سنی ۱۵ تا ۳۰ سال انتخاب نماید، اضافه کرد: این انتخاب در دو سطح تحصیلی دو و سه (دانش‌آموختگان سطح دو و طلاب شاغل به تحصیلی و دانش‌آموخته سطح سه) با رعایت شرایطی انجام خواهد شد.

وی تبلیغ دانش‌آموزی، تبلیغ دانشگاهی، تبلیغ در مناطق خاص، تبلیغ عمومی فراگیر، تبلیغ در رسانه،‌ تبلیغ مکتوب، تبلیغ در فضای مجازی، تبلیغ جهادی، مدیریت جهادی و اقامه نماز جماعت در مدارس آموزش و پرورش را از جمله معیارهای امتیازدهی به طلاب در شناسایی طلبه جوان موفق در عرصه تبلیغ برشمرد.

معاون فرهنگی تربیتی حوزه‌های علمیه خواهران استفاده مناسب از ابزار و فناوری جدید، استفاده مناسب از هنر،‌ فن خطابه،‌ کلاس‌داری و بیان احکام را از جمله مهارت‌هایی دانست که یک طلبه جوان موفق در عرصه تبلیغ و امور فرهنگی باید واجد آنها باشد.

وی افزود: چنین طلبه‌ای باید دارای تاثیرگذاری فرهنگی و اجتماعی، فکری و اعتقادی، معنوی و اخلاقی و مردمی باشد.

وی خاطرنشان کرد: به منظور انتخاب برترین‌های کشوری، معاونت فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران، مدارک دریافتی از استان‌ها را بررسی و از مجموع افراد معرفی‌شده تعداد ۱۵ نفر از هر مقطع را به شورای داوران کل معرفی می‌کند تا اقدامات بعدی صورت پذیرد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcfxydy.w6dymagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما