پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۰۹
کد مطلب : 11268
مولایی خبر داد:

موافقت آیات عظام علوی گرگانی و سیستانی با صرف وجوه شرعی در حوزه‌های خواهران

قم نيوز : قم نیوز: مدیر ارتباطات حوزه‌های علمیه خواهران از موافقت حضرات آیات عظام علوی گرگانی و سیستانی با اختصاص بخشی از سهم امام به امور حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد.
موافقت آیات عظام علوی گرگانی و سیستانی با صرف وجوه شرعی در حوزه‌های خواهران
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام علی مولایی با اشاره به تنظیم نامه‌های جداگانه‌ای خطاب به آیت الله علوی گرگانی و حجت‌الاسلام و المسلمین شهرستانی نماینده آیت‌الله سیستانی از سوی مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور اظهار داشت: حجت‌الاسلام و المسلمین محمودرضا جمشیدی در نامه‌های خود در ارتباط با صرف وجوه شرعی در حوزه‌های علمیه خواهران خواستار اجازه شرعی شده است.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران خواستار اجازه شرعی وجوه برای تربیت‌ طلاب خواهر علوم دینی در عرصه‌های مختلف اجتماعی و حضور مبلغان زن در هیات مذهبی بانوان، در ترویج احکام و معارف و فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) معارف والای اهل بیت (ع) و بخشی را برای امر ساخت، تجهیز و تعمیر مدارس و نیز تامین بخشی از هزینه‌های تحصیلی طلاب خواهر و انجام هزینه‌های جاری مدارس علمیه خواستار شده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین شهرستانی نماینده آیت‌الله سیستانی در پاسخ نامه آورده است: مجاز هستید نصف سهم مبارک امام را در مورد موارد مذبور مصرف کرده و نصف باقیمانده را به دفتر این مرجع در قم بفرستید تا رسید کامل برای شما ارسال گردد.

آیت‌الله علوی گرگانی در پاسخ به این نامه آورده است: مجاز هستید از یک سوم سهم مبارک حضرت امام (ع) برای این اهداف الهی استفاده کنید.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdch6inz.23nz-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما