يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۴۰
کد مطلب : 11148
امیرآبادی در نشست بررسی مشکلات جامعه کارگری:

شعبه 4 تأمین اجتماعی در قم راه‌اندازی می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از راه‌اندازی شعبه چهار تأمین اجتماعی در منطقه نیروگاه قم خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این شعبه بخش اعظمی از مشکلات جامعه کارگری در منطقه دو قم حل می‌شود.
شعبه 4 تأمین اجتماعی در قم راه‌اندازی می‌شود
به گزارش قم نیوز، احمد امیرآبادی فراهانی امروز در جلسه هم‌اندیشی بررسی مسائل و مشکلاتی جامعه کارگری استان قم به اهمیت اصلاح قانون کار اشاره کرد و گفت: باید اصلاح قانون کار با تکیه بر کار کارشناسی دنبال شود و امیدواریم که تشکل‌های کارگری نیز در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

وی در ادامه به وضعیت ارائه خدمات بیمه‌ای به بیمه شدگان تأمین اجتماعی در قم اشاره کرد و افزود: وضعیت خدمت رسانی در بخش بیمه مطلوب است و با پیگیری‌های مسئولان تأمین اجتماعی قم چهارمین شعبه تأمین اجتماعی در منطقه نیروگاه قم راه‌اندازی می‌شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این شعبه بخش اعظمی از مشکلات جامعه کارگری در بخش دو قم حل خواهد شد.

وی در ادامه به وضعیت بیمه کارگران ساختمانی در قم اشاره کرد و گفت: باید در زمینه بیمه کارگران ساختمانی شاهد تسریع در پیگیری امور باشیم و باید در خصوص وضعیت مشاغل سخت و زیان آور نیز پیگیری‌های لازم به عمل بیاید.

امیرآبادی در خصوص ارتقا صندوق تأمین اجتماعی به سازمان اظهار کرد: در این زمینه کار کارشناسی در دست انجام بوده و امیدواریم که این اقدام منجر به ارائه خدمات بهتر به جامه کارگری شود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcevz8z.jh8zei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما