دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۴۰
کد مطلب : 11174
رئیس شورای شهر قم:

نیازمند بازنگری در حوزه محیط زیست هستیم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: بازنگری اساسی در حوزه محیط زیست امری مهم و ضروری است و در این میان سازمان پسماند وظایف بسیار مهمی را بر عهده دارد.
نیازمند بازنگری در حوزه محیط زیست هستیم
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام سید محمد آتش‌زر امروز در جلسه بازدید اعضای شورای اسلامی شهر قم از سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با بیان اینکه این‌گونه دیدارها برای بررسی عملکرد سازمان‌های وابسته به شهرداری و تخصیص بودجه صورت می‌گیرد اظهار کرد: اعضای این شورا با حضور در سازمان‌ها علاوه بر آشنایی با فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته تذکراتی را نیز به مسئولان سازمان‌های شهرداری می‌دهند.

وی افزود: شهرداری قم خدمات گسترده‌ای به شهروندان ارائه می‌کند هرچند برخی خدمات مانند رفت و روب شهری نمود بیشتری در نزد عموم دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه سازمان پسماند از جمله سازمان‌هایی است که خدمت‌رسانی گسترده‌ای در قم دارد گفت: اقدامات این سازمان موجب کاهش آلودگی هوا و رویش مجدد زمین می‌شود.

وی بازنگری اساسی در حوزه محیط زیست را امری مهم و ضروری دانست و خاطرنشان کرد: در این میان سازمان پسماند وظایف بسیار مهمی را بر عهده دارد.

آتش‌زر در خصوص نحوه بازیافت زباله و تولید کود کمپوست گفت: در شرایط فعلی با این شیوه کنونی با این نحوه بازیافت تولید کود از نظر اقتصادی توجیه پذیر نیست و باید در این روش تجدید نظر کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه کارگران شاغل در سازمان پسماند از جمله افراد زحمت کش هستند اظهار کرد: این اشخاص دارای مشکلاتی هستند که باید با برنامه ریزی صحیح مشکلات آن‌ها را حل کرد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcdof0f.yt0f56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما