دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۴۴
کد مطلب : 11171
معاون خدمات شهری شهرداری قم خبر داد

جمع‌آوری روزانه 700 تن زباله در قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون خدمات شهری شهرداری قم از جمع‌آوری روزانه 700 تن زباله در قم خبر داد.
جمع‌آوری روزانه 700 تن زباله در قم
به گزارش قم نیوز، مهدی اصفهانیان‌مقدم امروز در جلسه بازدید اعضای شورای اسلامی شهر قم از سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم ثبات مدیریتی را مورد توجه قرار داد و گفت: در زمینه جمع‌آوری و انتقال بهداشتی زباله در قم اقدامات گسترده‌ای صورت گرفته و تلاش می‌کنیم رفت و روب معابر و جمع‌آوری زباله به صورت مطلوب انجام شود.

وی افزود: شهرداری قم امور مربوط به جمع‌آوری زباله و نظافت معابر را در قالب ۲۱ ناحیه به صورت پیمانی و پنج ناحیه به صورت امانی اداره می‌کند.

نظارت دقیق شهرداری بر ارائه خدمات شهری
معاون خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه نظارت در خدمات شهری اهمیت فراوانی دارد گفت: در حال حاضر نظارت مطلوبی توسط شهرداری قم صورت می‌گیرد و سازمان مدیریت پسماند هم بر مجموعه کار نظارت دارد.

وی ادامه داد: ارتقاء سطح کیفی خدمات از اهمیت بسزایی برخوردار است و در این زمینه استانداردسازی و ثبات برنامه‌ها در دستور کار قرار دارند ضمن اینکه تلاش می‌کنیم به وسیله برنامه‌ریزی صحیح خدمات‌رسانی مطلوب‌تری به شهروندان داشته باشیم.

اصفهانیان مقدم عنوان داشت: در برنامه‌های جامع شهری رفع مشکلات از طریق برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از گروه‌های کارشناسی زبده در نظر گرفته شده است.

ناوگان سازمان مدیریت پسماند نوسازی می‌شود
وی گفت: نوسازی ناوگان حمل و نقل سازمان مدیریت پسماند از موضوعاتی است که به دلیل فرسودگی ناوگان موجود در دستور کار قرار دارد و به همین دلیل با یکی از بانک‌های استان به منظور ارائه تسهیلات مذاکراتی صورت گرفته است.

اصفهانیان مقدم افزود: روزانه به طور متوسط ۷۰۰ تن زباله در سطح مناطق قم جمع‌آوری می‌شود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdca66n6.49n6015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما