سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب : 11186
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم:

دشمنان درصدد بزرگنمایی مسایل اجتماعی در قم هستند

قم نيوز : قم نیوز: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: در بیان مسائل اجتماعی باید از آمار مستند استفاده شود چرا که دشمنان درصدد بزرگنمایی مسایل و معضلات اجتماعی در استان هستند.
دشمنان درصدد بزرگنمایی مسایل اجتماعی در قم هستند
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی انصاری در جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی استان که در اداره کل بهزیستی برگزار شد، با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی اجتماعی استان اظهار کرد: خوشبختانه اقدامات و فعالیت‌های بسیار خوبی در فضای اجتماعی و فرهنگی استان صورت گرفته است.

وی با تاکید بر ضرورت دغدغه‌مندی مدیران در حوزه مسائل و معضلات اجتماعی تصریح کرد: تمام مدیران در معضلات اجتماعی و تشکیل جامعه‌ای ایمن و پویا مسئولیت دارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم در ادامه سخنان خود به هجمه‌های فرهنگی دشمنان در فضای سایبری اشاره کرد و گفت: اینترنت فضای ناامنی را برای جوانان ایجاد کرده که توسعه مسائل غیراخلاقی در راستای انحراف جوانان ایران اسلامی از برنامه‌های دشمنان برای تهاجم فرهنگی به این ملت است.

وی ضرورت کنترل و کاهش آسیب‌های فضای سایبری و اینترنت را یادآور شد و افزود: باید برنامه ریزی مستدل و کاملی برای مقابله با فضای غیراخلاقی و ضد اسلامی در اینترنت صورت گیرد و این لزوم هماهنگی و همکاری نهادهای فرهنگی ملی و استانی را افزون می‌کند.

انصاری با بیان اینکه باید برای بیان مسایل و معضلات اجتماعی از آمار مستدل و مستند استفاده شود، اظهار کرد: هدف دشمنان بزرگنمایی مسایل و معضلات اجتماعی در قم و ضربه‌زدن به پایه‌های مذهبی و اخلاقی مردم در این خطه مقدس است.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcg3q9q.ak9q74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما