شنبه ۷ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب : 1128
مدافع تیم فوتبال صبای قم:

مصمم به پیروزی مقابل صنعت نفت هستیم

قم نيوز : قم نیوز: مدافع تیم فوتبال صبای قم گفت: در حالی در هفته دوازدهم لیگ برتر ششمین بازی خارج از خانه را مقابل صنعت نفت آبادان انجام می‌دهیم که بازیکنان صبا مصمم به پیروزی در این دیدار هستند.
مصمم به پیروزی مقابل صنعت نفت هستیم
به گزارش قم نیوز، محسن بیات تصریح کرد: شرایط روحی و جسمی بازیکنان تیم صبای قم در وضعیت بسیار مطلوبی است و امیدواریم تیم صبای قم در این بازی بتواند به چهارمین برد خود در بازی‌های خارج از خانه لیگ برتر فوتبال دست یابد.

وی اضافه کرد: در روزهای اخیر تمرینات منظم و شادابی را پشت سر گذاشته‌ایم و امید بسیاری داریم تا در این مسابقه حساس در مقابل تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بازی بسیار خوبی ارائه کرده و به روند پیروزی‌ها پس از بازی با شهرداری تبریز در لیگ برتر و پیام مخابرات فارس در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور تداوم ببخشیم.

مدافع تیم فوتبال صبا قم با اشاره به حساسیت مسابقه با صنعت نفت آبادان در ورزشگاه اختصاصی حریف تأکید کرد: در این دیدار حساس خارج از خانه تنها برای کسب پیروزی به میدان می‌رویم، ضمن اینکه در این راه کادر فنی و بازیکنان صبا به خوبی به اهمیت نتیجه این دیدار در روند حرکت تیمی مثبت تیم صبا در ادامه لیگ واقف هستند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این مسابقه بازیکنان آماده ای داریم و همه نفرات تیم در شرایط مناسب آمادگی به سر می‌برند، ضمن اینکه وضعیت جدول رده‌بندی به شکلی است که به ما انگیزه زیادی می‌دهد تا به کسب سه امتیاز فکر کنیم.

بیات اظهار کرد: در دو مسابقه اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته‌ایم، دو پیروزی درخشان مقابل شهرداری تبریز و پیام مخابرات فارس علاوه بر افزایش انگیزه بازیکنان، موجب ایجاد هماهنگی بازیکنان با یکدیگر شده است که مطمئناً این مهم سبب می‌شود که بتوانیم برابر صنعت نفت آبادان تیم مدعی باشیم.

وی ‌عنوان کرد: صبا یکی از مدعیان یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است زیرا در حال حاضر اختلاف امتیازی کمی نسبت سایر مدعیان در بالای جدول رده‌‌بندی داریم و می‌توانیم با کسب امتیازات لازم به صدر جدول نزدیک شویم.

مدافع تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: صنعت نفت در خانه تیم خوبی است، آنها در دیدار رفت فصل گذشته ما را غافلگیر کرده و سه بر یک صبا را شکست دادند ولی حکایت این مسابقه با دیدار قبلی کاملا متفاوت است و ما به امید کسب سه امتیاز گام به زمین مسابقه می‌گذاریم تا ‌هشتمین پیروزی این فصل را در خانه حریف کسب کنیم.

تیم فوتبال صبای قم عصر یکشنبه هشتم آبان ماه از ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه در هفته دوازدهم از نیم فصل نخست مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس در شهر آبادان و در ورزشگاه تختی به مصاف تیم صنعت نفت آبادان می‌رود.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تا قبل از دیدارهای هفته دوازدهم، صبای قم با کسب ۲۲ امتیاز در مکان سوم و صنعت نفت آبادان با کسب ۱۴ امتیاز در رده نهم جای دارند.

انتهای پیام/ 103
https://qomnews.ir/vdcd.x0f2yt0fja26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما