پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب : 2655
آمادگی کافی برای بازی داریم؛

بیات: به پیروزی مقابل فجر شک ندارم

قم نيوز : قم نیوز: مدافع تیم فوتبال صبای قم گفت: با انگیزه‌ای که تیم ما برای کسب سه امتیاز دارد، به پیروزی برابر فجر شهید سپاسی شیراز شک ندارم.
بیات: به پیروزی مقابل فجر شک ندارم
به گزارش قم نیوز، محسن بیات امروز با اشاره به وضعیت مطلوب صبای قم پیش از دیدار با فجر شهید سپاسی شیراز در هفته هفدهم لیگ برتر اظهار کرد: تیم فجر شهید سپاسی شیراز از زمان آمدن یاوری در سه بازی متوالی نباخته است و نتایج خوبی به دست آورده اما تفکرات یاوری را خوب می‌شناسیم و این بازی را حتما در خانه می‌بریم.

وی افزود: بازی با فجر شهید سپاسی شیراز به اندازه سایر بازی‌های لیگ برای ما مهم است و باید با تمام توان و قدرت به مصاف حریف برویم تا بتوانیم به سه امتیاز بازی دست یابیم، تمام تلاش ما این است که دیگر به راحتی فرصت‌های گلزنی را از دست ندهیم.

مدافع تیم فوتبال صبای قم یاد آور شد: با اینکه بازی گذشته در خارج از خانه برابر تیم‌ مس کرمان را با تساوی پشت سر گذاشته‌ایم اما با انگیزه و تلاش زیاد در بازی با فجر شهید سپاسی شیراز باید نشان دهیم که هنوز مدعی قهرمانی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه نتایج چهار بازی اخیر به هیچ عنوان در روند صعودی تیم تاثیر نخواهد داشت، بیان کرد: بازی امروز در صورتی که با برد تیم ما همراه باشد، ما را با خیالی آسوده به دیدار حساس جام حذفی مقابل مس کرمان خواهد فرستاد.

بیات ادامه داد: در طول هفته جاری و به خصوص بعد از مسابقه با تیم فوتبال مس کرمان، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و بازیکنان صبا از هر نظر در شرایط آمادگی کافی قرار دارند تا در بازی با فجر شهید سپاسی شیراز پیروز شویم.

وی عنوان داشت: باز هم در این دیدار نیز چند بازیکن سرشناس تیم به دلیل مصدومیت و محرومیت همراه تیم نیستند ولی سایر بازیکنان صبا در سلامت و صحت کامل آماده حضور در میدان هستند و امیدواریم در کنار هم بازی خوبی ارائه کنیم.

وی در خصوص عملکرد تیم صبا در لیگ برتر این فصل تصریح کرد: ما با بازیکنان بسیار خوبی که در اختیار داریم یکی از تیم‌های خوب لیگ یازدهم تا این هفته بوده‌ایم و با ظرفیت موجود قطعا روند خوب خود را تا پایان فصل پیگیری می‌کنیم.

مدافع گلزن تیم فوتبال صبای قم با تاکید بر اینکه با شکست فجر شهید سپاسی شیراز می‌خواهیم همچنان در بین تیم‌های بالانشین جدول باشیم، تصریح کرد: صبا از ۱۶ بازی لیگ امسال نتایج خوبی در کارنامه دارد و با اینکه در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفته‌ایم، اما برد مقابل فجر شهید سپاسی شیراز سبب خواهد شد تا جایگاهمان مستحکم‌تر شود.

تیم‌های فوتبال صبای قم و فجر شهید سپاسی شیراز در یکی از بازی‌های هفته پایانی از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یادگار امام قم به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcj.ie8fuqemisfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما