شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب : 5889
بیات عنوان کرد:

به دنبال آسیایی شدن هستیم

قم نيوز : قم نیوز: مدافع گلزن تیم فوتبال صبای قم گفت: تیم با انگیزه صبا در دیدار با نفت آبادان قطعا نتایج خوبی خواهد گرفت.
به دنبال آسیایی شدن هستیم
به گزارش قم نیوز، محسن بیات  بازی مقابل صنعت نفت آبادان را دشوار ارزیابی و اظهار کرد: برای بازی مقابل تیم صنعت نفت آبادان تمرینات ویژه‌ای پشت سر گذاشته‌ایم و کاملا آماده این دیدار خانگی هستیم.

وی اضافه کرد: قطعا در دیدار خانگی امروز مقابل تیم فوتبال صنعت نفت آبادان کار آسانی در پیش نداریم، اما این بازی برای ما اهمیت زیادی دارد و بازیکنان ما تلاش زیادی کرده‌اند تا بازی خوبی را در دیدار برابر میهمان خود ارائه دهند.

بازیکن تیم فوتبال صبای قم در خصوص آخرین وضعیت تیم صبا بیان کرد: کادر فنی تیم ما روی تک تک نقاط ضعف و قوت تیم صنعت نفت آبادان شناخت پیدا کرده‌اند به همین خاطر قطعا پیروزی در این مسابقه کار سختی نیست، به دنبال آسیایی شدن هستیم و برای رسیدن به این مهم سعی می‌کنیم بازی خوبی انجام دهیم.

وی یاد آور شد: پیروزی در این مسابقه فرصت بسیار مناسبی خواهد بود تا بازیکنان تیم ما خود را از نظر روحی و انگیزه‌ برای حضور قوی‌تر در ادامه دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در مصاف با تیم‌های دیگر نیز آماده کنند.

بیات تصریح کرد: از سوی دیگر این بازی برای ما کاملا یک دیدار سخت و نفس‌گیر خواهد بود‌ زیرا تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خارج از خانه نتایج خوبی کسب کرده و بازیکنان خوبی دارد، ضمن اینکه آنها برای بردن در این دیدار نیز با تمام نیروی خود به میدان می‌آیند.

وی با تاکید بر اینکه بازیکنان تیم فوتبال صبای قم نیز در این دیدار خانگی از تمام توانشان بهره خواهند برد تا برابر صنعت نفت آبادان نتیجه خوبی کسب کنیم، اضافه کرد: امیدوارم با هماهنگی خوبی که در تمرینات به دست آورده‌ایم با انگیزه‌تر از قبل، نتایج خوبی را شش بازی پایانی لیگ یازدهم کسب کنیم.

بازیکن تیم فوتبال صبای قم افزود: ما در تمام طول زمان‌های مسابقه سعی می‌کنیم با حداکثر توان و انگیزه خود به خوبی سعی در اجرای خواسته‌های کادر فنی داشته باشیم و قطعا بهتر از بازی‌های قبل خود، در این دیدار نیز بهترین نمایش خود را ارائه می‌کنیم.

وی اظهار داشت: بازی مقابل تیم صنعت نفت آبادان صد در صد جدال سختی خواهد بود‌ ولی تیم ما در خانه بازی می‌کند و قطعا سعی خواهیم داشت با ارائه بازی خوب و قابل قبول برابر صنعت نفت آبادان به سه امتیاز این دیدار هفته دوازدهم دور برگشت لیگ برتر دست یابیم.

بیات عنوان کرد: خوشبختانه تیم صبا آماده و هماهنگ است و با اینکه در این دیدار در خانه بازی می‌کنیم، با حمایت تماشاگران قمی می‌خواهیم به هر صورت سه امتیاز مسابقه را کسب کرده و توانمندی صبای قم به نمایش بگذاریم.

صبای قم و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۷ امروز در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یادگار امام قم و در هفته دوازدهم دور برگشت لیگ برتر فوتبال به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcb.wbsurhbw9iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما