دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب : 5533
بیات عنوان کرد:

امیدواری صبای قم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا

قم نيوز : قم نیوز: مدافع تیم فوتبال صبای قم گفت: با وجود باخت برابر ذوب آهن و با نتایجی که مدعیان در هفته گذشته کسب کردند، تیم ما هنوز هم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا امیدوار است.
امیدواری صبای قم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا
به گزارش قم نیوز، محسن بیات  اظهار کرد: در دیدار با تیم فوتبال شهرداری تبریز و مسابقات آینده لیگ برتر این فصل به دنبال کسب نتیجه و پیروزی هستیم تا با این کار اختلاف امتیازی خود با صدر جدول را کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه در ادامه مسابقات رقابت مدعیان تنگاتنگ می‌شود، خاطرنشان کرد: تیم‌های مدعی و صدرنشین از نظر امتیازی به یکدیگر نزدیک شده‌اند، اما هنوز مسابقات زیادی باقی ‌مانده و نمی‌‌توانیم اینکه در پایان لیگ چه اتفاقی رخ می‌دهد را پیش‌بینی کنیم.

مدافع تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه صبای قم همچنان یکی از مدعیان کسب سهمیه لیگ قهرمانان است، به بازی تیمش برابر شهرداری تبریز اشاره کرد و بیان داشت: قطعا بازی خوبی را از سوی دو تیم شاهد خواهیم بود ولی تیم صبای قم انگیزه بیشتری برای رسیدن به پیروزی خواهد داشت.

وی ادامه داد: متأسفانه در دیدار خارج از خانه هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نتوانستیم از موقعیت‌های خود در مصاف با تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان استفاده کنیم و با نتیجه دو بر یک مغلوب شدیم.

بیات در ادامه به آخرین وضعیت خود در تیم فوتبال صبای قم اشاره کرد و بیان داشت: بعد از مشکل آسیب دیدگی که در هفته‌های آغازین نیم فصل دوم برایم ایجاد شد، خوشبختانه با درمان به موقع و استراحت مصدومیتی ندارم و با تمرینات اخیر می‌توانم با صلاحدید کادر فنی به تیم بازگردم.

وی ابراز کرد: هفت هفته تا پایان مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور زمان باقی مانده است و ممکن است در این هفته‌ها اتفاقات و حوادث عجیب و قریب زیادی در جدول رده بندی لیگ برتر و همچنین نتایج بازی‌ها به وقوع بپیوندد.

مدافع تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: ما هم همانند بسیاری از رقبای بالای جدول هنوز به رسیدن به مکان‌های اول تا سوم و کسب سهمیه حضور در مسابقات فصل آینده لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های کشور آسیا امیدوار هستیم.

وی ابراز داشت: فقط امیدوارم دیدار حساس خارج از خانه برابر تیم فوتبال شهرداری تبریز برای ما با کسب نتیجه‌ای خوب و قابل قبول همراه باشد تا ان‌شاءالله یک بار دیگر به مکان چهارم جدول باز گشته و دل مردم قم و هواداران تیم را شاد کنیم.

تیم فوتبال صبای قم در حال حاضر با کسب ۴۲ امتیاز از ۲۷ مسابقه در مکان پنجم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جای گرفته است و در دیدار هفته بیست و هشتم در میهمانی تیم شهرداری تبریز به میدان می‌رود.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdch.xnmt23nmxftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما