چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب : 4190
بیات:

صبای قم با شکست مس امتیازات از دست رفته را جبران می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: مدافع تیم فوتبال صبای قم گفت: با کسب برتری در دیدار فردا برابر مس سرچشمه کرمان امتیازات از دست رفته را جبران می‌کنیم.
صبای قم با شکست مس امتیازات از دست رفته را جبران می‌کند
به گزارش قم نیوز، محسن بیات اظهار داشت: بازی با تیمی که در انتهای جدول رده بندی قرار دارد و تنها برای بقا در لیگ بر‌تر می‌جنگد بسیار سخت است، مس سرچشمه در این فصل برای هیچ تیمی حریف آسانی نبوده و ما نیز بازی مشکلی در پیش داریم.

وی یاد آور شد: معمولا بازی کردن با تیم‌هایی که در انتهای جدول رده بندی قرار دارند کمی مشکل است، مس سرچشمه چیزی برای از دست دادن ندارد و یقینا در دیدار با صبای قم دست به بازی انتحاری و کاملا هجومی خواهد زد که ما می‌توانیم از این راه به آن‌ها ضربه بزنیم.

مدافع تیم فوتبال صبای قم که در هفته‌های اسیر مصدومیت بوده است، اضافه کرد: صبا در سه بازی اخیر نتوانسته است انتظارات را برآورده کند اما ناکامی‌های سه بازی اخیر قطعا با کسب پیروزی در دیدار با مس سرچشمه کرمان به پایان خواهد رسید.

وی ادامه داد: بعد از ناکامی در کسب سه امتیاز سه بازی اخیر، این توانایی در تیم ما موجود است که با انجام یک بازی خوب و قابل قبول در دیدار خانگی برابر تیم فوتبال مس سرچشمه کرمان آخرین تیم جدول رده بندی به پیروزی با ارزشی برسیم.

بیات عنوان کرد: در این دیدار با تمام قوا برای جبران امتیازات از دست رفته در سه بازی قبلی خود به میدان می‌رویم و اطمینان دارم می‌توانیم با کسب دوازدهمین برد این فصل بار دیگر توانایی خود را برای کسب موفقیت در لیگ یازدهم ثابت کنیم.

گفتنی است: دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و مس سرچشمه کرمان از هفته بیست و چهارم مسابقات یازدهمین دوره لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از ساعت ۱۵: ۳۰ دقیقه عصر فردا پنجشنبه سیزدهم بهمن ماه در قم برگزار خواهد شد.

کنفرانس خبری مربیان صبا و مس سرچشمه در باشگاه صبا برگزار می‌شود
 در حالی که دیدارهای هفته هفتم از نیم فصل دوم مسابقات یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از فردا پنجشنبه سیزدهم بهمن ماه آغاز می‌شود و تحت تاثیر داربی حساس پایتخت بین تیم های استقلال تهران و پیروزی تهران قرار دارد، صبای قم در خانه برابر مس سرچشمه کرمان تیم رده هجدهم جدول رده بندی لیگ برتر به میدان می رود.

بر همین اساس و با توجه به قوانین برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال که از سوی سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال به باشگاه های لیگ برتری ابلاغ شده است، مربیان دو تیم صبای قم و مس سرچشمه کرمان یک روز پیش از برگزاری بازی باید به سئوالات خبرنگاران رسانه های گروهی پاسخ دهند.

با توجه به برنامه ریزی مسوولان باشگاه صبای قم، نشست خبری کادر فنی تیم‌های صبای قم و میهمان این هفته آنها یعنی تیم فوتبال مس سرچشمه کرمان شامگاه امروز چهارشنبه با حضور اصحاب رسانه در دفتر باشگاه صبای قم برگزار می‌شود.

صبای قم و مس سرچشمه کرمان دومین بار نیز یک ماه قبل در چارچوب رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور باز هم در ورزشگاه شهید باهنر کرمان با یکدیگر رو به رو شدند که بعد از ۱۲۰ دقیقه رقابت، صبای قم در ضربات پنالتی میزبان خود را مغلوب کرد.

در جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور صبای قم با کسب ۳۸ امتیاز در جایگاه چهارم و مس سرچشمه کرمان با کسب ۱۷ امتیاز در رتبه هفدهم قرار دارند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcf.1djiw6dyxgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما