?>?> مس انتحاری بازی می‌کند | قم نیوز
پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب : 4213
ویسی:

مس انتحاری بازی می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: با توجه به وضعیت جدول رده‌بندی، قطعا مس سرچشمه کرمان در مقابل ما انتحاری بازی خواهد کرد اما تیم ما کاملا آماده این دیدار است.
مس انتحاری بازی می‌کند
به گزارش قم نیوز، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و مس سرچشمه کرمان در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، اظهار کرد: برای این بازی شرایط خوبی داریم و در تلاش هستیم بعد از سه هفته، پیروزی دیگری را در دیدار با مس سرچشمه کرمان کسب کنیم.

وی از وضعیت تیمش برای دیدار خانگی هفته هفتم دور برگشت لیگ برتر مقابل مس سرچشمه کرمان ابراز رضایت کرد و بیان داشت: خوب می‌دانم که بازی سختی در پیش رو داریم، این هفته‌ها دیگر نمی‌توان تیمی را ضعیف قلمداد کرد چرا که هر یک از تیم‌ها بنا به شرایط خود به دنبال پیروزی و سه امتیاز هستند.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم ابراز کرد: به طور طبیعی مشخص است که جدال تیم‌های چهارم و هجدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر به چه شکلی خواهد بود، ما برای پیروزی و کسب سه امتیاز با هدف رسیدن به صدر جدول تلاش می‌کنیم و مس سرچشمه کرمان نیز برای فرار از سقوط تلاش می‌کند.

وی تاکید کرد: این انگیزه دو تیم موجب افزایش حساسیت‌های بازی می‌شود، به خصوص اینکه تیم مس سرچشمه کرمان برای فرار از قعر جدول رده‌بندی قطعا در این دیدار تمام تلاش خود را برای کسب سه امتیاز به کار خواهد بست.

ویسی در ادامه از عملکرد تیمش در رقابت‌های این فصل ابراز رضایت کرد و بیان داشت: ما در این فصل با تیمی جوان در کنار تعدادی از باتجربه‌ها در لیگ یازدهم حضور یافتیم و شاید تصور کسی نبود که ما الان اینجای جدول باشیم اما نشان دادیم که توانایی‌ها زیادی داریم.

وی یادآور شد: خوشحالم از اینکه تیم صبای قم در حال حاضر تنها تیم حاضر در یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است که از مکان چهارم جدول پائین تر نرفته، در حالی که تیم‌های دیگر حتی از مکان پنجم پائین تر رفته‌اند.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در ادامه در خصوص بازی قبل صبای قم در جدال با ملوان بندر انزلی که به باخت یک بر صفر صبا انجامید، تصریح کرد: ما در این دیدار یک نیمه کاملا خوب بازی کردیم و استحقاق شکست را نداشتیم اما باید از فرصت‌ها بهتر بهره می‌بردیم.

عبدالله ویسی در حالی در گفت‌وگوی خبری پیش از مسابقه پاسخگوی خبرنگاران در خصوص دیدار امروز تیمش مقابل مس سرچشمه کرمان بود که می‌بایست بعد از اصغر شرفی سرمربی مس در این گفت‌وگو شرکت می‌کرد اما به دلیل تاخیر شرفی در ورود به نشست خبری، ویسی زودتر در جمع خبرنگاران حضور یافت.

دیدار صبای قم و مس سرچشمه کرمان از هفته بیست و چهارم مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه امروز در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یادگار امام شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcb.8baurhb5fiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما