چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۴۱
کد مطلب : 4733
ویسی پس از تساوی در برابر پرسپولیس:

برای فوتبال پاک متاسفم

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال صبای قم با انتقاد از قضاوت داور دیدار صبا و پرسپولیس، پنالتی‌های اعلام شده به سود پرسپولیس را خنده دار عنوان کرد و گفت: برای فوتبال پاکی که از آن دم می‌زنیم متاسف هستم.
برای فوتبال پاک متاسفم
به گزارش قم نیوز، عبدالله ویسی عصر امروز بعد از دیدار تیمش با پرسپولیس تهران ضمن انتقاد از وضعیت داوری این دیدار گفت: ترجیح می‌دهم درباره مسائل فنی این دیدار صحبت نکنم، ولی برای خودم و فوتبالی پاکی که از آن دم می‌زنیم متاسف هستم.

وی تاکید کرد: این همه مردم سر کار هستند، تا به حال درباره داوری صحبت نکرده و نخواهم کرد ولی قضاوت را به ملت شریف ایران واگذار می‌کنم.

ویسی گفت: امیدواریم تیم‌های ضعیف و آدم‌های ضعیف بتوانند به حق خود برسند.

وی با اشاره به تصمیمات داور که به ضرر تیم صبا بود، اظهار داشت: مدافع پیروزی باید در دقایق۱۰، ۱۵، ۳۰ و ۵۵ اخراج می‌شد، ولی داور چشم خود را بست.

سرمربی صبا با اشاره به اینکه پنالتی‌ها خنده‌دار بود، اضافه کرد: چرا باید حق تیم ما خورده شود، بارها حق ما به دلیل ضعف داوری پایمال شد ولی صحبتی نکردم.

وی بیان داشت: به چه قیمت یک تیم باید ببازد و تیم دیگری برنده باشد، در روزهای آینده برنامه نود بررسی کرده یا می‌گوید پنالتی بود یا نبود، این مسئله چه فایده‌ای دارد؟

ویسی افزود: می‌گویند اشتباه داوری جز فوتبال است ولی اشتباه به چه قیمت، ممکن است این امتیازات ما را آسیایی کند یا از حضور در لیگ قهرمانان آسیا باز دارد.

وی تصریح کرد: تیم ما با شرافت، صداقت و بهره‌گیری از جوانانی که در لیگ دسته اول، لیگ دسته دوم و یا تیم‌های استانی بازی می‌کردند در لیگ برتر بازی می‌کند و حق خود را می‌خواهد.

سرمربی صبا گفت: متاسفانه نمی‌گذارند که تیم ما به جایگاه خود برسد و بحث فنی دیگر ندارم.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdci.pa5ct1aypbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما