يکشنبه ۴ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب : 3026
برای بازی در نیم فصل دوم لیگ برتر؛

هافبک فجرسپاسی شیراز به صبای قم پیوست

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم به‌عنوان نخستین خرید نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، ‌هافبک تیم فجر شهید سپاسی شیراز را به خدمت گرفت.
هافبک فجرسپاسی شیراز به صبای قم پیوست
به گزارش قم نیوز، در حالی که نقل و انتقالات نیم فصل یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بلافاصله بعد از پایان دیدارهای هفته هفدهم و پایانی دور رفت لیگ یازدهم آغاز شد، تیم‌ها تا قبل از آغاز دور برگشت برای جذب بازیکنان موردنظر خود فرصت دارند.

در این میان در شرایطی که تیم‌هایی نظیر سایپا و تراکتورسازی تبریز در خارج از کشور اردو زده‌اند و تیم‌هایی نظیر استقلال و پیروزی تهران سعی در جذب بازیکنان مطرح خارجی دارند و امیر قلعه نویی در تیم تراکتورسازی تبریز نیز تلاش می‌کند تیمش را برای دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با جذب بازیکنان خارجی تجهیز کند، یکی از تیم‌هایی که آرام و بی سر و صدا در صدد جذب مهره‌های مورد نظر خود اقدام کرده، تیم فوتبال صبای قم است.

عبدالله ویسی گویا در شرایط فعلی به هیچ عنوان به جذب بازیکن خارجی فکر نمی‌کند، زیرا این مربی بعد از جذب بیش از ۱۳ بازیکن از لیگ‌های دسته‌های اول، دوم و سوم لیگ آزادگان که هیچ مربی پر مدعایی در لیگ یازدهم خطر انجام آن را به جان نخرید، اکنون هم به دنبال جذب بازیکنانی است که بدون نام، تنها به این تیم کمک کنند.

بازیکن موردنظر عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال صبای قم برای بازی در نیم فصل دوم مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، مجید حیدری است که با عقد قرارداد به صورت رسمی برای بازی‌های دور برگشت لیگ یازدهم به عضویت صبای قم در آمد.

حیدری بازیکن تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است که در اوایل لیگ یازدهم قرار بود به صبای قم بیاید اما سر از تیم فجر درآورد ولی بار دیگر مورد توجه عبدالله ویسی قرار گرفت.

حیدری فصل گذشته در تیم فوتبال پاس همدان در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور حضور داشت، بعد از سقوط این تیم به لیگ دسته اول فوتبال کشور، تصمیم به رفتن به تیم فوتبال شهرداری تبریز گرفت اما وقتی در اردوی ترکیه با میلوراد یسیچ سرمربی صربستانی تیم شهرداری اختلاف نظر پیدا کرد از اردوی این تیم در ترکیه خارج شد و در حالی که قرار بود به صبای قم بیاید راهی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز شد.

این بازیکن به دلیل اختلاف نظر با محمود یاوری تصمیم به جدایی از تیم فجر گرفت و در نیم فصل راهی تیم فوتبال صبای قم شد تا پنجمین تیم فعلی جدول رده بندی و پدیده رقابت‌های لیگ یازدهم را در جدال با حریفان قدر خود همراهی کند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcc.iq1a2bqxela82.html
نام شما
آدرس ايميل شما