دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب : 5526
مدافع تیم فوتبال صبای قم:

مقابل شهرداری با تمام توان بازی می‌کنیم

قم نيوز : قم نیوز: مدافع تیم فوتبال صبای قم گفت: در دیدار با شهرداری تبریز چاره‌ای جز کسب سه امتیاز نداریم و با تمام توان بازی می‌کنیم.
مقابل شهرداری با تمام توان بازی می‌کنیم
به گزارش قم نیوز، مرتضی کاشی  اظهار کرد: سه هفته است که امتیازات ارزشمندی را در مقابل حریفان از دست می‌دهیم، البته خوب بازی می‌کنیم و بارها موقعیت گل ایجاد کرده‌ایم اما متاسفانه توپ‌های ما گل نمی‌شود.

وی از شکست صبای قم در دیدار خارج از خانه مقابل تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان ابراز تاسف کرد و بیان داشت: در این دیدار کاملا تیم برتر میدان بودیم و هرگز نتیجه‌‌ای که در پایان ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم رقم خورد، شایسته صبای قم نبود.

مدافع و کاپیتان دوم تیم فوتبال صبای قم اضافه کرد: ما هفت هفته پر التهاب و سخت را در مقابل رقبای لیگ برتری پیش رو داریم و باید تلاش کنیم امتیازات لازم برای رسیدن به رده‌های دوم و سوم جدول رده بندی را در این بازی‌ها کسب کنیم.

وی یاد آور شد: در هر سه بازی اخیر مقابل تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان، پرسپولیس تهران و ذوب آهن اصفهان بدون تردید صبای قم تیم برتر میدان بوده است اما متاسفانه بر خلاف جریان بازی گل می‌خوریم و به راحتی امتیاز از دست می‌دهیم.

کاشی خاطرنشان کرد: در دیدار با ذوب آهن اصفهان باید قبل از دقایق پایانی کار را تمام می‌کردیم اما باز هم می‌گویم بد اقبالی در استفاده از فرصت‌های گلزنی سبب شد تا تیم ما در این دیدار تن به شکست بدهد، با این حال بازی با ذوب آهن تمام شده و باید به دیدارهای بعدی فکر کنیم.

وی عنوان داشت: ما در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باید باز هم در خارج از خانه و در تبریز به مصاف تیم شهرداری این شهر برویم، شهرداری هم تیم خطرناکی است و هرگز حق نداریم بازی با این تیم را آسان و ساده تلقی کنیم.

مدافع تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه ما برای رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا تلاش می‌کنیم، عنوان کرد: شهرداری تبریز تیمی است که نوسان زیاد دارد با این حال همیشه مقابل تیم‌های بزرگ خوب بازی کرده و خوب نتیجه گرفته است.

وی همچنین با بیان اینکه بازی سختی با تیم شهرداری تبریز داریم، اظهار داشت: از اینکه در دو سه بازی اخیر لیگ برتر خوب نتیجه نگرفتیم متاسفم ولی امید زیادی داریم که بتوانیم با تمرکز بالا و انجام بازی خوب، نتیجه خیلی خوبی در این مسابقه بگیریم و ناکامی‌های گذشته را جبران کنیم.

تیم فوتبال صبای قم عصر روز شنبه بیست و هفتم اسفند ماه در دیداری خارج از خانه از هفته یازدهم نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس در تبریز میهمان شهرداری این شهر خواهد بود.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcj.8eifuqeimsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما