سه شنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۰۶
کد مطلب : 13105
کاشی:

صبا مقابل بازیکنان سرعتی فولاد دفاع مستحکمی خواهد داشت

قم نيوز : قم نیوز: کاپیتان تیم فوتبال صبای قم گفت: در دیدار هفته سی و یکم با فولاد خوزستان دفاع محکمی برابر حریف خواهیم داشت.
صبا مقابل بازیکنان سرعتی فولاد دفاع مستحکمی خواهد داشت
به گزارش قم نیوز، مرتضی کاشی تصریح کرد: تیم ما در چهار بازی باقی مانده به فکر تقویت جایگاه خود در جدول رده بندی است و صد در صد انگیزه ما برای پیروزی در بازی این هفته کمتر از تیم فولاد خوزستان نخواهد بود.

وی اضافه کرد: همه می دانند که فولاد آخرین شانس های خود را برای رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا امتحان می کند اما تیم ما هم امیدوار است که بتواند خود را به رده های ششم و هفتم جدول رده بندی برساند بنابراین بازی با فولاد را کاملا جدی گرفته ایم.

کاپیتان تیم فوتبال صبای قم افزود: من در دیدار هفته سی ام برابر آلومینیوم هرمزگان به دلیل سه اخطاره بودن در ترکیب اصلی حضور نداشتم اما از طریق تلویزیون بازی را تماشا می کردم و به نظرم تیم ما با وجود اینکه دو بازیکن اخراجی هم داشتیم، خوب کار کردیم و بیشتر از هر چیز دیگر نتیجه خوبی گرفتیم.

وی تاکید کرد: با پیروزی دلچسبی که تیم ما در مقابل تیم آلومینیوم هرمزگان به دست آورد آرامش به ترکیب تیم ما بازگشته و در چهار بازی که تا پایان دوازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور پیش رو داریم بدون استرس برای کسب ۱۲ امتیاز ممکن تلاش می کنیم.

کاشی با بیان اینکه با روحیه مناسب و آمادگی مطلوب برای کسب سه امتیاز به مصاف فولاد خوزستان می‌رویم، افزود: با تمام وجود تلاش می‌کنیم تا صبای قم به سه امتیاز مسابقه حساس روز جمعه در هفته سی و یکم لیگ برتر فوتبال مقابل تیم فوتبال فولاد خوزستان دست یابد.

وی افزود: با توجه به برخورداری از زمان کافی برای انجام برنامه‌های مختلف آماده‌سازی، با تیمی آماده و قوی به مصاف تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌رویم تا یک قدم دیگر خود را به تیم های بالای جدول رده‌بندی نزدیک کنیم.

مدافع تیم فوتبال صبای قم درباره شرایط فعلی تیمش تصریح کرد: تیم بسیار آماده و باانگیزه‌ای داریم، زیرا تمام بازیکنان ما از آمادگی کافی برخوردار هستند و به خوبی نیز توانستیم آمادگی و هماهنگی مورد نظر کادر فنی را به دست آوریم.

وی با تأکید بر اینکه تیم خوب و آماده‌ای برای ادامه مسابقات لیگ برتر داریم ادامه داد: صبای قم تیم بزرگی است و با آمادگی کامل در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان خود می‌رود تا به جایگاهی مناسب در لیگ دوازدهم دست یابد.

صبا در شانزدهمین بازی خارج از خانه خود روز جمعه ۱۶ فروردین ماه به مصاف تیم فولاد خوزستان خواهد رفت.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcjivev.uqetyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما