دوشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب : 12908
بختیاری زاده:

صبا نگران جایگاهش در جدول نیست

قم نيوز : قم نیوز: مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: به هیچ عنوان نگران جایگاه تیم در جدول رده بندی نیستیم و با خیال آسوده به فکر شکست فولاد در هفته سی و یکم لیگ برتر هستیم.
صبا نگران جایگاهش در جدول نیست
به گزارش قم نیوز، ناصر بختیاری زاده تصریح کرد: در ديدار برابر فولاد خوزستان فقط به دنبال اين هستيم كه اين تيم را در ورزشگاه تختی اهواز شكست دهيم و با توجه به فاصله نزدیک با سه تیم بالاتر از خود به مکان ششم جدول برسیم.

وی بيان داشت: با آغاز دور جدید تمرینات تیم و رفع خستگی و فشار بازی های فشرده از بدن بازیکنان، يقين دارم كه در ديدار حساس شانزدهم فروردین ماه برابر فولاد خوزستان بازي بسيار خوبي را به نمايش خواهيم گذشت تا به برتري و سه امتياز دست يابيم.

مربی تیم فوتبال صبای قم تصريح كرد: تا پیش از بازی با آلومینیوم هرمزگان در شش هفته متوالی تنها بدشانسي و استفاده نكردن از موقعيت‌هاي خوبي كه مقابل دروازه نصيب ما مي‌شود، عامل از دست رفتن امتیازات بود وگرنه صباي قم تيمي است كه بزرگي خود را برابر استقلال نشان داد.

وی اظهار داشت: تيم برای دیدار با فولاد خوزستان تمرينات متنوعی را پشت سر خواهد گذاشت و زير نظر كادر فني شيوه بازي در مقابل فولاد خوزستان را تمرين خواهیم کرد تا بتوانيم در اين ديدار خارج از خانه به نتيجه لازم كه براي ما بسيار هم ضروري است، دست يابيم.

بختیاری زاده ابراز كرد: در بازي رفت با فولاد خوزستان كه در ورزشگاه يادگار امام قم برگزار شد، كنترل بازي در دست ما بود و در تمام ۹۰ دقيقه موقعيت‌هاي زيادي روي دروازه حريف ايجاد كرديم اما از بدشانسي به گل نرسيديم و بازي به تساوي انجاميد.

وی بيان داشت: با توجه به اينكه بايد براي بهبود موقعيت تيم در جدول رده‌بندي به سه امتياز اين بازي دست يابيم، در ديدار برگشت مي‌خواهيم با ارائه يك بازي خوب و هجومي، در نهايت پيروز ميدان باشيم و موقعيتمان در جدول رده‌بندي را تثبيت كنيم.

مربی تیم فوتبال صبای قم با اشاره به محرومیت دو بازیکن اين تيم برای بازی با فولاد خوزستان تصريح كرد: مشكل تيم ما در هفته‌هاي اخير مصدوميت و محروميت بازيكنان كليدي است كه در اين بازي نيز كادر فني باز هم نمی تواند از دو سه بازيكن اصلي تيم استفاده كند اما به هر حال مدعي كسب سه امتياز هستيم.

وی ياد ‌آور شد: ما نگران جایگاهمان در جدول رده بندی نیستیم و با خیالی آسوده بازی می کنیم، صبا از چهار بازی آینده نیز به دنبال کسب حداکثر امتیازات است تا لیگ دوازدهم را با خاطره ای خوب به پایان رسانده و برای لیگ سیزدهم آماده شود.

ديدار صباي قم و فولاد خوزستان از هفته سی و یکم ليگ برتر فوتبال عصر جمعه ۱۶ فروردین ماه در ورزشگاه تختی اهواز برگزار مي‌شود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcjohev.uqe8yzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما