شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب : 11294

پنج تن نبات غیر بهداشتی در قم کشف و ضبط شد

قم نيوز : قم نیوز: معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: حدود پنج تن نبات غیربهداشتی از یک واحد تولیدی غیرمجاز و غیر بهداشتی کشف و ضبط شد.
پنج تن نبات غیر بهداشتی در قم کشف و ضبط شد
به گزارش قم نیوز، مجتبی احمدزاده قمی با اشاره به بازرسی کارشناسان اداره نظارت بر مواد غذایی دانشگاه علوم پزشکی قم از واحدهای مختلف تولید مواد غذایی در استان، افزود: در این بازرسی ها این کارخانه تولید نبات غیرمجاز و غیربهداشتی شناسایی و خط تولید آن پلمپ شد.

وی با بیان اینکه این کارخانه بدون اخذ مجوزهای قانونی، نبود مسوول فنی و در شرایط کاملا غیر بهداشتی اقدام به تولید نبات می کرد، اضافه کرد: در خصوص تخلفات این واحد تولیدی پرونده ای تشکیل و جهت رسیدگی بیشتر به مراجع قضایی ارسال شد.

وی با بیان اینکه بازرسان و کارشناسان اداره نظارت بر مواد غذایی و آرایشی و بهداشتی و اداره امور دارو و مواد اعتیاد آور آماده راهنمایی شهروندان در خصوص سوالات مربوط پیرامون هریک از این حوزه ها هستند، اظهار داشت: شهروندان می توانند هرگونه سوال، انتقاد، پیشنهاد و یا شکایت در زمینه دارویی را در هر ساعتی از شبانه روز با شماره ۶۷۰۶۴۴۳ در میان بگذارند و مشاوره های لازم را از کارشناسان مربوطه اخذ کنند.

احمدزاده افزود: کارشناسان اداره نظارت بر مواد غذایی دانشگاه علوم پزشکی قم با شماره ۶۷۰۶۴۴۴ آماده دریافت هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت و همچنین پاسخگویی به سووالات شهروندان درخصوص مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی بصورت شبانه روزی هستند.

وی خاطرنشان کرد: شماره پیغام گیر۶۱۶۲۶۴۴ نیز بصورت شبانه روزی جهت طرح شکایات،انتقادات و پیشنهادات عموم همشهریان پیش بینی شده است.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcgtx9q.ak9qy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما