شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۱۸
کد مطلب : 10980
منبع : مرکز بهداشت استان قم

نزدیک به یک تن مواد غذایی غیر قابل مصرف در قم نابود شد

قم نيوز : قم نیوز: بازرسین بهداشت محیط استان قم، با بررسی مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، نزدیک به یک تن ماده غذایی غیر قابل مصرف را کشف و معدوم کردند.
نزدیک به یک تن مواد غذایی غیر قابل مصرف در قم نابود شد
به گزارش قم نیوز، مرکز بهداشت استان قم خبر از کشف نزدیک به یک تن ماده غذایی فاسد و غیر قابل مصرف و تعطیلی چندین مکان غیر بهداشتی توزیع و فروش مواد غذایی یا اماکن عمومی غیر قابل استفاده داد.

براساس گزارش رسیده به قم نیوز، این مواد غذایی در حین بازرسی‌های هفته اخیر بازرسین مرکز بهداشت محیط از 801 مرکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی و 174 مکان عمومی کشف شده است که در جریان این بازرسی‌ها، ضمن تعطیلی 15 محل غیر بهداشتی، 833 کیلوگرم ماده غذایی غیر قابل مصرف توقیف و 23 مورد نمونه‌برداری نیز از مواد غذایی مشکوک به عمل آمده است.

شایان ذکر است در جریان توقیف‌ها، 47 متصدی مختلف نیز به مراجع قضایی معرفی گردیده‌اند.

مرکز بهداشت استان قم ضمن توصیه مردم به دقت در هنگام خرید مواد غذایی به ویژه دقت به تاریخ مصرف و تاریخ تولد و پروانه ساخت، از عموم شهرونان خواسته است تا موارد مشکوک را به این مرکز اطلاع دهند. شماره تلفن‌های مرکز بهداشت استان قم و اطلاعیه بهداشتی این مرکز در تمامی مراکز عرضه و توزیع مواد غذایی بایستی در معرض دید نصب شده باشد و عدم نصب اطلاعیه این مرکز، یکی از تخلفات قابل گزارش است.

انتهای پیام /105/
https://qomnews.ir/vdchvwnz.23nv6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما