يکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب : 11321
با حضور طلاب خارجی در قم

مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی پاکستان برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی اخیر در پاکستان، با حضور طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم و طلاب خارجی جامعه المصطفی العالمیه در مسجد رفعت قم برگزار شد.
مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی پاکستان برگزار شد
به گزارش قم نیوز، مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی اخیر در پاکستان، از سوی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، جامعه المصطفی العالمیه و دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در مسجد رفعت برگزار شد.

در این مراسم که اقشار مختلف مردم به خصوص طلاب خارجی و پاکستانی جامعه المصطفی العالمیه حضور داشتند، با قرآئت آیاتی از کلام وحی، یاد مسلمانان و شیعیان قربانی حادثه تروریستی اخیر در پاکستان گرامی داشته شد.

یکی اساتید حوزه علمیه قم در این مراسم با محکومیت کشتار مسلمانان و شیعیان پاکستانی در حادثه تروریستی اخیر اظهار داشت: کشتار شیعیان پاکستان تنها به جرم این است که آنها از امیرالمومنین(ع) پیروی می‌کنند.

حجت‌الاسلام سید مرتضی صالحی خوانساری گفت: داشتن فرهنگ مهدویت توسط شیعیان پاکستان یکی دیگر از دلایل حملات ناجوانمردانه و وحشیانه مخالفان مکتب اهل بیت عصمت و طهارت(ع) علیه آنها است.

وی عنوان کرد: برخی از سران کشورهایی که ادعای مسلمانیت دارند به تروریست‌ها در کشتار شیعیان کمک می‌کنند که در این راستا نیازمند اتحاد همه جانبه مسلمانان در برابر توطئه‌های دشمنان هستیم چرا که وجود اختلاف موجب آسیب به امت‌های اسلامی خواهد شد.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه در حال حاضر سران کشورهای مسلمان با یکدیگر اتحاد ندارند افزود: به جز امام راحل و مقام معظم رهبری در میان آنها کسی یافت نمی‌شود که قدرت و حکومت را تنها برای پیشبرد اهداف متعالی اسلام بخواهند.

حجت‌الاسلام صالحی خوانساری با بیان اینکه قطعا خداوند انتقام خون پاک شهدای شیعه را خواهد گرفت، افزود: مظلومیت شیعیان هر روز بیش از گذشته خود را نشان می‌دهد و در این راستا باید با حفظ اتحاد و همدلی در برابر دشمنان دین و مذهب ایستاد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdchzxnz.23nzidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما