يکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : 11339
آیت الله صافی گلپایگانی:

آثار آیت الله مجتبی تهرانی حفظ شود

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع تقلید بیان کرد: شما و همه دوستان ایشان وظیفه دارید که آثار این عالم وارسته را حفظ کرده و آنها را برای استفاده‌ مردم نشر دهید و انشاء الله تعالی بتوانید راه ایشان را ادامه داده و یاد و نامش را زنده نگه دارید.
آثار آیت الله مجتبی تهرانی حفظ شود
به گزارش قم نیوز، آیت الله العظمی لطف الله صافی گلپایگانی در دیدار حجت الاسلام حسین تهرانی و حجت الاسلام علیرضا تهرانی فرزندان مرحوم حضرت آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی(ره) و جمعی از فضلاء و روحانیون تهران، با بیان این که رحلت این عالم وارسته، ضایعه‌ بزرگی برای اسلام و جامعه‌ مسلمانان بود، اظهار داشت: ایشان از مفاخر و علمای وارسته که دارای فضائل و کمالات و متخلّق به اخلاق حمیده‌ اسلامی بوده و در طول عمر با برکت خویش خدمات زیادی را به جامعه‌ اسلامی ارائه کردند.
وی با تأکید بر لزوم زنده نگهداشتن یاد و نام عالمان دینی در جامعه اسلامی، افزود: نباید جامعه چنین عالم بزرگواری را فراموش کند.

این مرجع تقلید خطاب به فرزندان مرحوم آیت الله تهرانی(ره) تاکید کرد: شما و همه دوستان ایشان وظیفه دارید که آثار این عالم وارسته را حفظ کرده و آنها را برای استفاده‌ مردم نشر دهید و انشاء الله تعالی بتوانید راه ایشان را ادامه داده و یاد و نامش را زنده نگه دارید.

وی در پایان یادآور شد: عالمان دینی که به اسلام و مسلمین خدمت کرده‌اند، همیشه زنده هستند و حیات واقعی دارند.

در ابتدای این دیدار، فرزندان آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی(ره) از اظهار همدردی و ارسال پیام تسلیت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی تقدیر و تشکر کردند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcgyw9q.ak9qw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما