چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۰۵
کد مطلب : 11412
مدیر موسسه روایت سیره شهدا خبر داد

جذب 1500 طلبه در موسسه روایت سیره شهدا

قم نيوز : قم نیوز: مدیر موسسه روایت سیره شهدا از جذب و گزینش 1500 نفر طلبه با حداقل تحصیلات پایه هشت حوزوی در موسسه روایت سیره شهدا خبر داد.
جذب 1500 طلبه در موسسه روایت سیره شهدا
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمدعلی حججی امروز در دیدار جمعی از اعضای موسسه روایت سیره شهدا با آیت‌الله علوی‌گرگانی اظهار کرد: این موسسه در راستای گسترش فرهنگ اصیل اسلامی تشکیل شده است.

وی افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس و نیز ترویج فرهنگ جهاد و شهادت از دیگر اهداف تشکیل موسسه روایت سیره شهدا محسوب می‌شود.

استفاده از ظرفیت تبلیغی طلاب در موسسه روایت سیره شهدا

مدیر موسسه روایت سیره شهدا با بیان اینکه این موسسه از ۱۰ سال پیش فعالیت‌های خود را آغاز کرده است گفت: جمعی از طلاب علوم دینی در این موسسه مشغول به کار بوده و با استفاده از توانایی‌های تبلیغی خود سبب شده‌اند موسسه روایت سیره شهدا به موفقیت‌های خوبی در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دست یابد.

وی از جذب و گزینش ۱۵۰۰ نفر طلبه با حداقل تحصیلات پایه هشت حوزوی در موسسه روایت سیره شهدا خبر داد و خاطرنشان کرد: برگزاری بیش از ۲۰ دوره آموزشی ویژه گروه‌های متقاضی روایت‌گری، جذب و اعزام مبلغان آموزش‌دیده در طول سال به ویژه در ایام اعزام کاروان‌های راهیان نور، تولید محصولات علمی و پژوهشی و عرضه محصولات فرهنگی شامل کتاب، فلش کارت، فیلم، نرم‌افزار و مجله در تیراژ قابل توجه، گوشه‌ای از فعالیت‌های مؤسسه روایت سیره شهدا به شمار می‌رود.

راه‌اندازی کتابخانه تخصصی فرهنگ ایثار و شهادت در قم
حججی با اشاره به راه‌اندازی کتابخانه تخصصی فرهنگ ایثار و شهادت توسط موسسه روایت سیره شهدا گفت: این کتابخانه با بیش از ۱۳ هزار جلد کتاب در ۶ هزار عنوان، گنجینه‌ای منحصر به فرد محسوب می‌شود که به عنوان دومین کتابخانه تخصصی در این حوزه در سطح کشور نیز شناخته شده است.

مدیر موسسه روایت سیره شهدا با تاکید بر آمادگی این موسسه به منظور پاسخ‌گویی به درخواست‌های متقاضیان برگزاری محافل و نشست‌های شهدا بیان داشت: طلاب فعال موسسه روایت سیره شهدا حضور چشمگیری نیز در اردوهای راهیان نور و برگزاری برنامه‌های فرهنگی طی این اردوها دارند.

تایید رهبری مدال افتخار موسسه روایت سیره شهداست
وی مهر تایید مقام معظم رهبری را مدال افتخار موسسه روایت سیره شهدا دانست و تصریح کرد: ایشان در سال ۸۹ فرمودند «من کاملاً این حرکت شما را تأیید می‌کنم و احساس می‌کنم شما دارید یک نیازی را برطرف می‌کنید و دعا می‌کنم که خداوند شما را موفق بدارد».

حججی ادامه داد: تبیین معارف دینی برای علاقه‌مندان و مشتاقان شهدا از جمله اهداف مهم موسسه روایت سیره شهداست و این مهم با تمسک به بیان سیره شهدایی صورت می‌گیرد که تربیت‌یافته مکتب اهل‌بیت(ع) بوده‌اند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcir5az.t1azz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما