سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۵۲
کد مطلب : 11538
همزمان با سالروز ورود حضرت معصومه(س) صورت می‌گیرد

حرکت کاروان نمادین ورود حضرت معصومه در قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون هماهنگی امور زائرین استاندار قم از برگزاری برنامه‌های ویژه‌ای در ایام سالروز ورود حضرت معصومه(س) تا وفات ایشان خبر داد.
حرکت کاروان نمادین ورود حضرت معصومه در قم
به گزارش قم نیوز، محسن محرری بعد از ظهر امروز در جلسه کمیته سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی زائران که در سالن شهید زین‌الدین استانداری قم برگزار شد اظهار کرد: به منظور گرامیداشت سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم تا روز وفات ایشان از ۱۶ بهمن تا سه اسفند برنامه‌های ویژه‌ای در قم برگزار خواهد شد.

معاون هماهنگی امور زائرین استاندار قم گفت: در روز ۱۶ بهمن همزمان با سالروز ورود حضرت معصومه(س) به شهر قم کاروان نمادین ورود حضرت معصومه(س) از میدان معصومیه به سمت حرم مطهر حرکت خواهد کرد.

وی با اشاره به نصب ۵ هزار تراکت در مسیر کاروان اضافه کرد: تمهیدات ویژه‌ای برای پررنگ کردن سالروز ورود حضرت معصومه(س) در نظر گرفته شده است که می‌توان به آذین‌بندی ادارات، چراغانی مساجد، حرکت هیئت‌های مذهبی، راه‌اندازی پایگاه‌های فرهنگی و صلواتی در امامزاد‌ه‌ها و اماکن مذهبی طول مسیر اشاره کرد.

محرری خاطرنشان کرد: به منظور معرفی بیت‌النور و شناخت بیشتر نسبت به این مکان، مراسم جشن اعضای ادارات در ساعت هفت و ۳۰ دقیقه صبح همزمان با سالروز ورود حضرت معصومه(س) به شهر قم برگزار می‌شود.

معاون هماهنگی امور زائرین استاندار قم ادامه داد: همچنین همزمان با سالروز ورود حضرت معصومه(س) به شهر قم مراسم جشنی با حضور مردم و خادمان آستانه مقدسه از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح در بیت النور برگزار خواهد شد.

وی افزود: در روز ۱۶ بهمن در مجتمع فقهی ائمه اطهار مراسم جشن انقلاب و سالروز ورود حضرت معصومه‌(س) با حضور استاندار قم از ساعت ۱۰ تا ۱۲ برگزار خواهد شد.

محرری با اشاره به اینکه در این ایام کلیپ سلام بر حضرت معصومه(س) در آغاز برنامه‌های ادارات مختلف پخش خواهد شد گفت: در سالروز رحلت حضرت معصومه(س) کارکنان ادارات به صورت دسته جمعی به سمت حرم حضرت معصومه(س) حرکت می‌کنند و به عزاداری و سینه زنی می‌پردازند.

معاون هماهنگی امور زائرین استاندار قم بیان کرد: برنامه حرکت کاروان نمادین با همکاری صدا و سیمای استان قم تصویربرداری می‌شود و برای پخش زنده مراسم سالروز ورود حضرت معصومه(س) در حرم مطهر از شبکه‌های سراسری صدا و سیما پیگیری‌های لازم را انجام خواهیم داد.

حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی امام جمعه قم و کرم‌رضا پیریایی استاندار قم در برنامه گفت‌وگوی ویژه رسانه ملی قم به منظور آشنایی با شخصیت و جایگاه حضرت معصومه(س) و تهیه و تنظیم برنامه‌های تلویزیونی با حضور کارشناسان مذهبی در سالروز ایام ورود حضرت معصومه(س) به قم از دیگر مسائل پیشنهادی در این جلسه بود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdch6mnz.23nzxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما