سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۵۴
کد مطلب : 11686
درجشن بزرگ انقلاب و با حضور استاندار قم:

بانوان موفق قم تجلیل شدند

قم نيوز : قم نیوز: جشن بزرگ انقلاب اسلامی با رویکرد سبک زندگی اسلامی و تحکیم خانواده با حضور استاندار قم و جمعی از بانوان استان در مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد.
بانوان موفق قم تجلیل شدند
به گزارش قم نیوز، کرم‌رضا پیریایی در این مراسم که به همت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت موضوع حجاب در جامعه اظهار داشت: بسیاری از دلسوزان در این زمینه انتقاداتی دارند اما باید توجه داشت امر به معروف تنها در دستگاه‌های دولتی خلاصه نمی‌شود بلکه عموم مردم در این زمینه مسئولیت دارند.

وی ادامه داد: اینکه در دولت طرح، بودجه و اعتبار برای امر حجاب وجود دارد، موجب نمی‌شود که ما تمام مسئولیت در این حوزه را به گردن دولت بیندازیم بلکه همه باید در این زمینه وارد عرصه شده و مسئولیت خود را انجام دهند.

استاندار قم با اشاره به موضوع سبک زندگی اسلامی و چالش‌هایی که در این زمینه وجود دارد، خاطرنشان کرد: اگر هر یک از ما قدمی در این زمینه بردارد، این موضوع آنطور که باید به نتیجه می‌رسد اما اگر تنها به صحبت کردن در این زمینه اکتفا کنیم، به نتیجه نخواهیم رسید.

وی عنوان داشت: سبک زندگی موضوعی است که رهبر معظم انقلاب نسبت به آن نگاه ویژه‌ای دارند و پیروی از منویات ایشان تنها با حرف زدن حاصل نمی‌شود بلکه باید وارد میدان عمل شد.

پیریایی با اشاره به جایگاه شهر قم در جهان اسلام اضافه کرد: تبیین سبک زندگی اسلامی باید هدیه قم به تمام جهان باشد و مبانی فکری و اقدامات عملی آن از این شهر به سراسر جهان معرفی شود.

وی گفت: در این زمینه بانوان برجسته و نخبه استان قم می‌توانند بسیار تأثیرگذار بوده و در جامعه برای آن جریان‌سازی کنند.

استاندار قم با اشاره به اینکه در این زمینه دستگاه‌های دولتی تنها وظیفه فضاسازی دارند، گفت: این فضاسازی امروز انجام شده است و باید تمام کسانی که می‌توانند اثرگذار باشند برای این موضوع وارد میدان شوند.

پیریایی گفت: بانوان در عرصه سبک زندگی اسلامی فضای خوبی برای فعالیت دارند و محتوای اعتقادی برای این موضوع کم نیست اما موضوع مهم صبر در مقام عمل و وارد عرصه اجرا شدن است.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcb00b8.rhb8wpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما