چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۲۵
کد مطلب : 11559

همایش اختتامیه طرح ملی رحمت در استانداری قم برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: مراسم اختتامیه طرح ملی رحمت روز چهارشنبه با حضور استاندارقم، دبیر کمیسیون بانوان در استانداری و جمعی از رابطان و مربیان طرح رحمت در تالار معصومیه قم برگزار شد.
همایش اختتامیه طرح ملی رحمت در استانداری قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز، دبیر امور کمیسیون بانوان استانداری با ابراز خرسندی از برگزاری چنین طرح ملی در کشور اذعان کرد:این طرح در قم با برگزاری ۴۰ پایگاه شهری و ۲۰ مرکز روستائی در راستای توانمند سازی بانوان و ارتقای مهارت های زندگی در قم برگزار شد.

معصومه ظهیری گفت:با توجه به فرارسیدن ایام الله دهه فجر و سالروز ورود تاریخی حضرت معصومه(س) به قم برنامه هایی را برای حضور پرشور بانوان در نظر گرفته ایم که نیازمند مشارکت و تعامل ادارات و سازمانهای ذی ربط می باشد.

وی با اشاره به برخی از برنامه های این ایام تصریح کرد:یکی از برنامه های طراحی شده برپایی نمایشگاهی از فعالیت های بانوان می باشد که پنج شنبه در بوستان نرگش در معرض دید بانوان قرار خواهد گرفت.

دبیر امور کمیسیون بانوان استانداری، اضافه کرد:همچنین همایشی در راستای تجلیل از شخصیت دختران شنبه در سینمای تربیت قم برگزار خواهد شد و برترین های قرآنی نیز در روز یکشنبه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

ظهیری با اشاه به تجمع بزرگ بانوان در میثاق با انقلاب و آرمان های آن خاطرنشان کرد:این تجمع روز دوشنبه همزمان با ورود تاریخی حضرت معصومه (س) به قم در ۱۶ بهمن ماه در مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار می شود.

وی گفت:به طور کلی ۱۵۶ برنامه فرهنگی ویژه بانوان از سوی ادارات و نهادها برای این ایام طراحی شده است که برپایی جشنواره غذا در بخش های استان قم و برپزاری نمایشگاه های مختلف از توانمندی بانوان از این جمله می باشد.

گفتنی است، در این مراسم از تعدادی از فعالان و مربیان طرح ملی رحمت با حضور استاندار قم تجلیل شد.

لازم به ذکر است؛ طرح ملی رجمت از تیرماه سال جاری به منظور ارتقای توانمندی بانوان و کسب مهارت های زندگی همزمان با سراسر کشور در قم آغاز شد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcaomn6.49n6m15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما