پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۲۳
کد مطلب : 11568
مديركل روابط عمومي و بين الملل شهرداري خبر داد:

بازدید مجازی از شهر قم در سایت شهرداری قم

قم نيوز : قم نیوز: علی حاجی رضا، مدیر کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری قم، از فراهم شدن زمینه بازدید مجازی از فضاهای شهری از طریق پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم خبر داد.
بازدید مجازی از بوستان علوی.
بازدید مجازی از بوستان علوی.
به گزارش قم نیوز، مديركل روابط عمومي و بين الملل شهرداري قم از فراهم شدن زمينه بازديد مجازي فضاهاي شهري از طريق پايگاه اطلاع رساني شهرداري قم خبر داد.
علي حاجي رضا هدف از اين اقدام  را افزايش آشنايي شهروندان و زائرين شهر كريمه اهل بيت با محيط هاي شهر قم ذكر كرد و اظهار داشت: در اين اقدام تصاوير كروي و 360درجه از مناظر و اماكن شهري قم تهيه و بر روي پايگاه اطلاع رساني شهرداري قم قرار مي گيرد.

وي با اشاره به اولين اقدام در خصوص تهيه تصاوير پاناروما از مسجد مقدس جمكران و بوستان علوي و قرار گرفتن آن بر روي پايگاه اطلاع رساني شهرداري قم، گفت: همزمان با پخش تصاوير مسجد مقدس جمكران زيارت حضرت ولي عصر(عج) نيز پخش مي گردد.

حاجي رضا افزود:در اقدامات بعدي عكس هاي كروي و 360درجه از ديگر مناظر و اماكن شهري تهيه و به مرور به صورت پاناروما از طريق پايگاه اطلاع رساني شهرداري در اختيار علاقه مندان قرار مي گيرد.

مديركل روابط عمومي و بين الملل شهرداري قم با بيان اينكه اين تصاوير توسط عكاسان و هنرمندان قمي با تلفيق چندين هزار فريم عكس تهيه شده عنوان داشت: شهرداري قم  با نگاهي حمايتي به هنر و هنرمندان قمي سعي در افزايش توليد و انتشار هنر اين عزيزان دارد.

ايشان در ادامه بيان داشت: شهروندان براي مشاهده اين تصاوير مي توانند به پايگاه اطلاع رساني شهرداري قم به نشانيwww.QOM.IRمراجعه و از منوي گالري-گردشگري مجازي تصاوير قرار گرفته بر روي پايگاه اطلاع رساني را دريافت نمايند.

انتهای پیام /105
https://qomnews.ir/vdcaamn6.49n6i15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما